Helvit Säffle hos Swebus Malmö

Startat av Walter, 19 februari 2008, 11:35:53 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Walter

Igår kunde man se en helvit (med Swebus emblem längst bak) Säffle 2000 på depån hos Swebus i Malmö. Gissar att den används som skolbuss, men vet Peter L eller någon annan vilken individ det är? Har man stripat om en fd linjevagn i 34 eller 37-serien?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Marc

Kan det vara fd Västmanlands bussen 3573 du sett?
Sist jag såg den hade den dock VL lacken kvar!

Jan

Citat från: Walter skrivet 19 februari 2008, 11:35:53 AM
Igår kunde man se en helvit (med Swebus emblem längst bak) Säffle 2000 på depån hos Swebus i Malmö. Gissar att den används som skolbuss, men vet Peter L eller någon annan vilken individ det är? Har man stripat om en fd linjevagn i 34 eller 37-serien?

Några av de skolbussar som finns i Malmö eller underdepåerna Skurup eller Hörby är vita.
I branschen 37 år

Walter

Citat från: Marc skrivet 19 februari 2008, 11:56:19 AM
Kan det vara fd Västmanlands bussen 3573 du sett?
Sist jag såg den hade den dock VL lacken kvar!

Jag såg en VL-lackad vagn så jag tror inte det är den.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Walter

Citat från: Jan skrivet 19 februari 2008, 12:09:45 PM
Några av de skolbussar som finns i Malmö eller underdepåerna Skurup eller Hörby är vita.

4505 vet jag är vit men den är ju en bogie så den är det inte men det kan ju finnas andra.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!