Arriva Sverige, stor uppdatering på hemsidan, del 1.

Startat av Bussmicke, 03 augusti 2022, 01:20:23 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Hej
Har gjort ett Stor uppdatering av Arriva Sverige på hemsidan. Har jag upp alla bussar jag kunde hitta i Arkivet vilket är de flesta. Enstaka luckor fick ju så klart.
1200 bilder är nya på Arriva. Varje bild med en röd stjärna i kanten är ny.
Välkomna in.












































//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Mycket trevligt! Tycker dock (personligen) att det är synd att man blev VR, mitt intresse falnade avsevärt för denna flotta nu.

DEB

Underbara bilder Micke, tack för att du uppdaterar oss om dina uppdateringar. Alltid ett nöje att bläddra igenom dina verk, gamla som nya och nygamla.
Vill du se fler bussbilder? Gör då ett besök på min hemsida med i huvudsak SL-bussar som motiv:

http://debfoto.com/

Jeppe Hagelbäck

Tack för dessa bilder Micke!
Bilden på 6341 är tagen i Landskronadepån, inte Helsingborg.

Bussmicke

#4
Jo det vet jag men hade inte sett jag skrivit fel.

Fixat nu och nu syns även  6211 och 6251.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

yngrot

Fina bilder i alla trådar du gjort Micke.  Arriva har kört längre tid i Sverige än jag mins
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Bussmicke

Ja man började som Ödåkra Buss 1989..
Sen köpte Bus Danmark (fd HT) bolaget men namnet accepterades inte här, sen köpte Arriva Bus Danmark om jag fattat det rätt.

/Bussmicke
www.bussmicke.se

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Peter Rost

Ber att få ansluta mig i hyllningskören. ;)

Fin blandning av varierande bussar.

//Peter

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.