Huvudmeny

Ny här

Startat av Alex Ljusteröbon, 03 maj 2010, 19:39:56 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Alex Ljusteröbon

Hej mitt namn är Alexander och jag bor på ljusterö. I linanäs ca 200 meter från buss garaget här ;). Jag är 17 blir 18 i sommar. Jag går andra året på fordon transport i norrtälje. Jag har alltid viljat bli chaför o men specielt busschaför :P. jag tkr ni hade ett trevligt forum här så jag tänkte att jag skulle bli medlem här o nu e jag det:)
Jag hoppas att köra buss inom några år. Då vill jag gärna köra i täby/åkersberga så jag får köra lite på landet o lite i stan. Eller ute på Värmdö/Nacka. Ville bara presentera mig lite här.

Vet dock ej om det är rätt kategori.

Mvh Alex Ljusteröbon
25 år gammal lastbilschafför som kör åt ABT
Ska snart ta mitt D kort o börja köra buss är de tänkt helst åt Nobina i Norrtälje :D

Peter Rost

Du har valt helt "rätt" kategori. Välkommen till Bussnack!

/Peter

Alex Ljusteröbon

Tack så mycket. Okej bra
Mvh Alex
25 år gammal lastbilschafför som kör åt ABT
Ska snart ta mitt D kort o börja köra buss är de tänkt helst åt Nobina i Norrtälje :D

jocke

Ja Nacka/Värmdö skulle ja vilja köra i med.

Ser alltid så trevligt ut när man ser Peter Erret's bilder därifrån på sommaren.
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Alex Ljusteröbon

Citat från: jocke skrivet 04 maj 2010, 01:08:10 AM
Ja Nacka/Värmdö skulle ja vilja köra i med.

Ser alltid så trevligt ut när man ser Peter Erret's bilder därifrån på sommaren.


Japp helt klart
25 år gammal lastbilschafför som kör åt ABT
Ska snart ta mitt D kort o börja köra buss är de tänkt helst åt Nobina i Norrtälje :D

Carl Eric

Värmdö är fantastiskt! Alltid!

Och (som 15-årig Gustavsbergsbo) även jag önskar dig välkomen till Buss-snack, och om du har en kamera så är du välkommen till Gustavsberg för lite fotografering!

Med Vänliga Hälsningar Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Tommy E

Välkomnar dig med några bilder från dina hemtrakter... ;)





Välkommen att besöka mina hemsidor! :)

Hemsida med bussbilder och fjällbilder: https://tommy.enefalk.se

Mälarötrafikens historia: https://malarobuss.se

Mikael Ringmarck

Citat från: Alex Ljusteröbon skrivet 03 maj 2010, 19:39:56 PMJag hoppas att köra buss inom några år. Då vill jag gärna köra i täby/åkersberga så jag får köra lite på landet o lite i stan.

Jag bytte nyligen till Täbygaraget och jag kan varmt rekommendera det! Kul variation på linjer som sagt. I förrgår körde jag 42/44/72 inne i stan och idag ska jag till Hallstavik med 639.  ;D

Alex Ljusteröbon

Citat från: Tommy E skrivet 06 maj 2010, 21:01:00 PM
Välkomnar dig med några bilder från dina hemtrakter... ;)






[/

Tack.

Den där gammla häcken te buss har man åkt ett par gånger;). Den är väldigt fin för en 14 åring
25 år gammal lastbilschafför som kör åt ABT
Ska snart ta mitt D kort o börja köra buss är de tänkt helst åt Nobina i Norrtälje :D

Alex Ljusteröbon

Citat från: Mrbuss skrivet 07 maj 2010, 11:28:29 AM
Jag bytte nyligen till Täbygaraget och jag kan varmt rekommendera det! Kul variation på linjer som sagt. I förrgår körde jag 42/44/72 inne i stan och idag ska jag till Hallstavik med 639.  ;D



Det låter väldigt kul ;D

Sicka ett pm om du ska ut mot ljusterö nån gång så kan jag åka med dig från danderyd eller åkersberga nån dag :P
25 år gammal lastbilschafför som kör åt ABT
Ska snart ta mitt D kort o börja köra buss är de tänkt helst åt Nobina i Norrtälje :D