(H)östresa del 4b, Skoda i Lviv [8 trådbussbilder]

Startat av christianm, 09 november 2007, 20:51:50 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

christianm

Del 4a verkar inte ha rosat marknaden men jag slänger upp del 4b ändå. Nu handlar det om Skoda och jag ber åter om ursäkt för den bristfälliga bildkvaliteten orsakad till största delen av det soliga vädret.

















Bussmicke

Underbart, den resan skulle man varit med på.
Trådbussar som är så härligt, näst efter spårvagnar.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

christianm


Bussmicke

hehe.. Utomlands brukar det bli mest spårvagnar av någon aledning. kanske för att vi knappt har några i Stockholm, än...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

IngemarJ

Hej!

Där verkar man ha tagit tag i att rusta upp stan ordentligt.

Hälsar

Ingemar

christianm

Citat från: Bussmicke skrivet 09 november 2007, 23:20:54 PM
hehe.. Utomlands brukar det bli mest spårvagnar av någon aledning. kanske för att vi knappt har några i Stockholm, än...

Har blivit så för mig med tiden också faktiskt.

christianm

Citat från: IngemarJ skrivet 09 november 2007, 23:51:55 PM
Hej!

Där verkar man ha tagit tag i att rusta upp stan ordentligt.

Hälsar

Ingemar

Nåja, det var fortfarande ganska nedgånget och slitet på de flesta håll men vissa byggnader var i bättre skick. Kanske råkade få med lite för många sådana på dessa bilder  :).

Allra "sämst" var det med stensättningen i gatorna. Helt otroligt ojämnt på många ställen. Det gällde även spårvägen som hade hastighetsnedsättningar på 10 eller 15 km/h på många ställen.