(H)östresa del 3, Kovel [bild]

Startat av christianm, 03 november 2007, 18:24:52 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

christianm

Kovel är en järnvägsknut i nordvästra Ukraina där jag ägnade en söndagmorgon för några veckor sedan åt att byta tåg. En bussbild hanns med också. Logotypen ovanför framhjulet liknar UZ:s (ukrainska järnvägens) men bilden är för suddig för att det ska gå att avgöra med säkerhet. Vad det är för buss vet jag heller inte. Det finns ett emblem i fronten men även det är oläsligt på bilden. Att man kör på gas råder dock inget tvivel om...



LinusA

Trevlig bild! Vet du vilken typ av gas de kör på? Gillar också skylten med Supermarket på halvukrainska ovanför bussen...

christianm

Tackar! Nej, jag vet inte vad det är för gas man kör på. Det verkar dock vara mycket vanligt bland såna här lite mindre bussar och lastbilar.

Rickardo

Tack för dina bilder från Öst! Uppskattas!
Mvh Rickardo

Fredrik Gelin

Ber att få instämma i Rickardos lovord, det är alltid trevligt med bildsvep från våra Östra grannar.
//Fredrik

christianm

Kul att det uppskattas. Ibland har jag känslan av att utländska bilder inte är lika intressanta här på Bussnack. Men till er som gillar dem kan jag komma med det glädjande beskedet att det kommer mer, resan har bara börjat  :). Håller dock för närvarande på att redigera spårvagnbilder från nästa anhalt.

Rickardo

Jodå jag gillar utlänska bilder såväl som inhemksa. En blanding är bäst.
Turistbussar tycker jag är lite ont om..men det är min personliga uppfattnig.
ser fram emot mera!

/Rickardo