(H)östresa del 1, Warszawa [bild]

Startat av christianm, 01 november 2007, 19:20:36 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

christianm

Vet inte om det har märkts men jag har varit minst sagt passiv här på BS under en längre tid och anledningen har främst varit att jag under hösten har ägnat större delen av min lediga tid till att planera årets höstresa och sedan utföra densamma.

En del bilder har jag samlat på mig och en del är av karaktären att de passar att visa i det här forumet medan andra nog hör hemma i ett par av grannforumen på nätet.

Första anhalten på min resa var Warszawa, dit jag flög för 0 kr med Wizzair, ett helt ok pris. I Warszawa hade jag egentligen bara ett ärende, att köpa tågbiljetter för vidare färd österut. Jag lyckades även snika åt mig några minuter på stora gatan utanför centralstationen och fångade en handfull bussar och spårvagnar innan det var dags att äta gyros och sedan hoppa på tåget.

Följande bild får illustrera dagen som bjöd på ett synnerligen regnigt och disigt väder:



Bussmicke

Underbart, dessa härliga bussar rullar än.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

christianm

Fast så gammal är den inte. Tillverkningsår 1997 gör den ju till nyare än en hel del vrak som rullar här i landet.