1000 innlegg feires med navnebytte og litt Excellence

Startat av Bergenga, 25 januari 2012, 22:39:17 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bergenga

På det norske forumet har jeg nest flest innlegg av alle med nesten 3300 innlegg (1,79 per dag), mens her på Bussnack har jeg ikke nådd 1000 innlegg (0,58 per dag) før nå. Så har jeg da heller ikke hatt så mye å skrive om her, og mange av innleggene har vært for å vise bilder.

I denne anledningen har jeg også funnet ut at jeg vil bytte mitt visningsnavn her fra mitt fulle navn til det jeg har som kallenavn på Internett. Det er på ingen måte for å anonymisere meg selv, men heller for å gjøre mitt "varemerke", eller hva man nå skal kalle det, mer synlig. Jeg vil fortsatt ha navnet mitt i signaturen, så folk skal vite hvem som skriver.
I 2008 startet jeg på det norske forumet noe jeg kalte Bergenga Bilreiser, og det kommer jeg snart til å vise her på Bussnack også, etter å ha oppdatert litt informasjon og skrevet det om litt for at det skal være lettere å lese for dere svensker. Det kommer altså ikke umiddelbart, men utover vinteren eller våren en gang. Jeg har også startet på Bergenga Studiereiser, og tenker å etter hvert komme til Bergenga Feriereiser, men det blir nok mye senere. Her snakker jeg altså om å legge ut bilder og skrive mye tekst til, som en slags reisereportasje.


Når man feirer 1000 innlegg så finnes det vel ikke noe mer opplagt enn å vise bilder av noe med 1000 i navnet, og det eneste jeg fant i bildesamlingen var to busser av typen Berkhof Excellence 1000.

Den første fant jeg i Tallinn, og tilhører Venderloo Bussid OÜ i Pärnu, Estland. Bussen er bygget på Scania K93CLB, og ble i 1995 levert til Alpha Tours, Hem, Holland som #36, BD-DL-59.


322 MKD i Tallinn, 20.04.2008.


Den andre fant jeg i Danmark, rett utenfor der jeg bodde, mindre enn en uke før jeg flyttet hjem til Norge igjen. Den er bygget på Volvo B10M og tilhører Uddannelsescentret for Kollektivtrafik A/S i Skovlunde som #20. Den er også fra 1995, men uvisst hvor den kom fra.


UZ 93 790 ved Rebæk Søpark, Hvidovre, 16.02.2010.
Mvh.
Øyvind Berg

AL

Då får man väl nästan säga "gratulerer med dagen" da!   ;D

Bergenga

Citat från: AL skrivet 26 januari 2012, 13:29:13 PM
Då får man väl nästan säga "gratulerer med dagen" da!   ;D

Takk! :D

Og gratulerer med dine 400 innlegg! Et jubileum det også. ;)
Mvh.
Øyvind Berg

AL

Ja just det, det hade jag inte ens sett själv.   Man tackar!   ;D