(Sökes) manual över förarpanel i Omnilink

Startat av Zella, 07 april 2010, 20:06:02 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Zella

Vart på nätet kan man få tag på en enkel beskrivning ang alla knappar, reglage och spakar vid förarpanelen i Omnilink.  ::)

New_options

inte för att vara sån - men borde inte det finnas en instruktionsbok I bussen?

Zella

Det gör det säkert... men jag har inte tillgång till någon omnilink förens i Juni.

MAO så får jag vänta  :)

Optimal

Citat från: Tomas Fransson skrivet 07 april 2010, 20:06:02 PM
Vart på nätet kan man få tag på en enkel beskrivning ang alla knappar, reglage och spakar vid förarpanelen i Omnilink.  ::)

Dom scania är lätta. Det står på knappen vad den gör. Men jag har beskrivning du kan få. Nu är jag trött efter YKB kursen. Men kan skicka den till dig imorgon om det passar?  :)


buskörare

Vilken av dom? Dom nyaste har säkert garaget nån på. Våra låg ute för genomtitt innan bussarna sattes i trafik just för att dom skiljer sig så från dom äldre linkarna.

Zella

Citat från: buskörare skrivet 10 april 2010, 03:35:53 AM
Vilken av dom? Dom nyaste har säkert garaget nån på. Våra låg ute för genomtitt innan bussarna sattes i trafik just för att dom skiljer sig så från dom äldre linkarna.

Linkarna som ska vara i Mölndal

Optimal

Citat från: buskörare skrivet 10 april 2010, 03:35:53 AM
Vilken av dom? Dom nyaste har säkert garaget nån på. Våra låg ute för genomtitt innan bussarna sattes i trafik just för att dom skiljer sig så från dom äldre linkarna.

Jo. Garaget har en eller flera. Men nu kanske Tomas ville se manualen innan Busslink visar upp den.