Huvudmeny

GUB 631

Startat av Christian W, 07 november 2008, 22:21:26 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Rickard

#15
Citat från: Niclas Rosenius skrivet 09 november 2008, 20:31:48 PM
   Var inte säker på det.

    //Niclas

Det verkar ju annars rätt logiskt att fasa ut höggolvarna först då de är osmidigast i stadstrafik. Nu är väl 260-265 normalgolv bak men de har lågt golv fram där man lastar barnvagnar och sånt så de borde tycker jag i alla fall överleva 629-633 med ett eller två år kanske.

Åkte förövrigt med 261 på linje 18 idag och den gick riktigt bra! Tycker faktiskt dessa går bättre än 101-104 som rycker en massa helatiden.

Christian W


Rickard

#17
Det här är ju 630 ju!  ;) snygga bilder förövrigt.  :D Mycket trevligt med interiörsbilder på Uppsalas genom tidernas bästa bussmodell.  8)

Christian W

Citat från: Rickard skrivet 14 november 2008, 20:11:04 PM
Det här är ju 630 ju!  ;) snygga bilder förövrigt.  :D Mycket trevligt med interiörsbilder på Uppsalas genom tidernas bästa bussmodell.  8)

Rätt rätt  ;D Mycket trevligt med interiörsbilder på Uppsalas genom tidernas bästa bussmodell  ;D

Niklas Bygdestam

Citat från: Christian W skrivet 14 november 2008, 20:28:46 PM
Rätt rätt  ;D Mycket trevligt med interiörsbilder på Uppsalas genom tidernas bästa bussmodell  ;D

Vad som är Uppsalas genom tidernas bästa bussmodell låter jag vara osagt, jag gillar Scania CR 76, CR 110 och CR 111 i de utföranden dessa bussmodeller hade i Uppsala. Men visst är den avbildade bussen också trevlig :D
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Christian W

Citat från: Niklas Bygdestam skrivet 14 november 2008, 23:20:49 PM
Vad som är Uppsalas genom tidernas bästa bussmodell låter jag vara osagt, jag gillar Scania CR 76, CR 110 och CR 111 i de utföranden dessa bussmodeller hade i Uppsala. Men visst är den avbildade bussen också trevlig :D

Du har helt rätt och jag håller med dej 100%  ;D ;D