Veolia 2551 vikariebuss i Skåne

Startat av Walter, 25 maj 2009, 08:12:17 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Walter

Vet inte om detta tagits upp tidigare, kunde inte hitat något i arkivet vid en sökning. Veolia 2551, som tidigare väl rullat åt Veolia i Partille är nu vikariemärkt enligt konstens regler och körde i  mosde på linje 163 och syntes vid Lund C. Har ingen bild men det finns ju andra fotografer här i trakterna ;-)

Kan det vara en ersättare till den lågentre Vest (24xx) som krockade utanför Lund för en tid sedan?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Cyklisten

Tack för tipset! Ska försöka fånga den nu i veckan. Jag har även sett någon VT-blå Vest V25 men det var på 200-meters avstånd, vet inte ens om den hade dekalen.

Möllers

jag själv får åka till lund jag med då får det bli i juni då ska jag köpa sommarkortet kan jag åka mer ochså  ;D

Walter

Citat från: Cyklisten skrivet 25 maj 2009, 16:47:12 PM
Tack för tipset! Ska försöka fånga den nu i veckan. Jag har även sett någon VT-blå Vest V25 men det var på 200-meters avstånd, vet inte ens om den hade dekalen.

Det är väl Vesten som är 2251(?) som rullat som vikarie sedan mars någon  gång. Båda dessa kan ses på 163 eller 165.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Jeppe Hagelbäck

Citat från: Walter skrivet 25 maj 2009, 18:59:18 PM
Det är väl Vesten som är 2251(?) som rullat som vikarie sedan mars någon  gång. Båda dessa kan ses på 163 eller 165.

2211

Walter

En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!