8 minuter vid Danderys sjukhus...

Startat av Carl Eric, 06 januari 2011, 20:56:47 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Leo

Citat från: Bussmicke skrivet 07 januari 2011, 01:29:15 AM
Oj, då är det lite bråttom att jaga 12xx däruppe såtillvida de inte flyttas till annat garage, Botkyrka kanske? Vem vet, skulle va kul.

Det tror jag inte, 55xx skall till Norrtälje... samt 00xx

Gabi94

Då kanske några av Björknes bussar åker till Norrtälje, de kanske blir några av 00xx.

Carl Eric

Citat från: Gabi94 skrivet 07 januari 2011, 12:40:03 PM
Då kanske några av Björknes bussar åker till Norrtälje, de kanske blir några av 00xx.


Några skall till Göteborg enligt danneh här på forumet...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Andreas91

Trevligt bildsvep, var ett tag sedan man var där nu - både vid DS, Täby och Norrtälje. :) En fråga till den som eventuellt kan tänkas ha lite info om bussar som skall till Norrtälje i och med att Nobina tar över: Hur ser det ut med kortvagnar, dvs. för de linjer som kanske inte fungerar så bra med boggivagnar eller ledvagnar, typ 638 (blir ju rätt trångt på Vätö på sina ställen)? :P Visst, för mig o min familj som har bil (oftast iaf), så funkar det väl någorlunda, men... Stort tack på förhand!  :)

Bussmicke

Citat från: Leo skrivet 07 januari 2011, 12:31:21 PM
Det tror jag inte, 55xx skall till Norrtälje... samt 00xx

Nu var det Keolisvagnar dety handlar om.. ;)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Gabi94

Hade SL buss rosa säterna först eller är det Busslinks gamla färgen på säterna?