Faceliftade 8500 till Jlt land

Startat av yngrot, 16 juni 2010, 16:44:54 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Walter

Citat från: Svemicke skrivet 08 juli 2010, 13:58:09 PM
haha... Sant, men jag skulle mer vilja kalla det för en facedown. Det blev en rejäl försämring. Har man "faceliftat" 8700 också?

Nej, både 8500 och 8700 ersätts nästa år av 8900 som har identisk front med en faceliftad 8500. Så det är nog inte att räkna med facelift för 8700.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Svemicke

Citat från: Walter skrivet 08 juli 2010, 14:59:43 PM
Nej, både 8500 och 8700 ersätts nästa år av 8900 som har identisk front med en faceliftad 8500. Så det är nog inte att räkna med facelift för 8700.

Ska bli kul att få resten av 8900. Blir det även 7900? 9900 finns väl redan?
Busschaufförsmeriter:
Arriva, Malmö: 2006-02-23 - 2006-04-10
Borås Lokaltrafik: 2006-04-10 - 2009-09-30
Transdev, Göteborg: 2012-06-05 - 2014-06-01
Nobina, Malmö: 2014-06-02 - 2017-04-30
Connect Bus, Rävlanda: 2015-10-05 - 2022-06-30
Pågående:
Nobina, Sjuhärad och Göteborg: 2017-05-01 -

Möllers


Walter

Citat från: Svemicke skrivet 08 juli 2010, 15:44:37 PM
Ska bli kul att få resten av 8900. Blir det även 7900? 9900 finns väl redan?

Bussen är redan uppvisad, du hittar en tråd om det här på forumet som Staffan skapade igår.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Lars

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 16 juni 2010, 19:00:20 PM
Och så var det då bilderna.







Skolskylt existerar inte för den som designar en buss, lika lite som att det ska in en biljettmaskin som täcker halva instrumentpanelen
och nånstans att ställa pärmen med tjänster och taxehandbok finns naturligtvis inte.............