Stjärnor m.m. i Buss Snack?

Startat av Jessika, 29 maj 2007, 09:54:11 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jessika

Denna kanske lite löjliga fråga får hamna här under "Ordet är fritt"! :) Kanske svaret redan finns någon annanstans.

Vid alla skribenters namn står olika medlemsbetckningar (Newbie, Jr Member, Full Member osv) - vad innebär de? Och sedan undrar jag också över vad antalet stjärnor betyder - vissa har fem stjärnor medan t.ex. jag bara har en. Vilket så klart känns hemskt orättvist!!  >:( ;) :-*

/Jessika

Staffan Sävenfjord

Det är enkelt. Administratörerna har fem stjärnor. Även när de skriver som privatpersoner.
För övrigt är man Newbie tills man skrivit 50 inlägg. Då blir man Jr member. Efter 100 inlägg blir man Full member. De olika nivåerna har en, två resp tre stjärnor.
Så höll ut, Jessika. Du har bara 47 inlägg kvar till två stjärnor och Jr member. Det spelar ingen roll om du skriver här, på Bussnack eller Lastbilsforum.
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Walter

Eller så kan man bara bortse från det!
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Milan

Ibland känns det som om det skulle vara bättre utan inläggsräknaren.

//Milan

Bussmicke

Kanske, kanske inte.
Tycker det är en kul grej för egen del att se hur många man själv skrivit.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Andreas Ljungqvist

Citat från: Milan skrivet 29 maj 2007, 12:14:39 PM
Ibland känns det som om det skulle vara bättre utan inläggsräknaren.

//Milan
Jo det vet ju framför allt jag o någon till som du skällt ut..

Bussmicke

Om ni haft den diskussionen via MSN föreslår jag ni fortsätter den där, jag vill behålla den fina stämningen här.
Ta inte illa upp, inget illa menat.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

bruse

Risken är väl stor att folk skräppostar för att komma upp i antal inlägg och rang?

Andreas Ljungqvist

Citat från: Bussmicke skrivet 29 maj 2007, 12:36:57 PM
Om ni haft den diskussionen via MSN föreslår jag ni fortsätter den där, jag vill behålla den fina stämningen här.
Ta inte illa upp, inget illa menat.

Tar inte illa upp--

Niklas Bygdestam

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 29 maj 2007, 10:08:35 AM
Det är enkelt. Administratörerna har fem stjärnor. Även när de skriver som privatpersoner.
För övrigt är man Newbie tills man skrivit 50 inlägg. Då blir man Jr member. Efter 100 inlägg blir man Full member. De olika nivåerna har en, två resp tre stjärnor.
Så höll ut, Jessika. Du har bara 47 inlägg kvar till två stjärnor och Jr member. Det spelar ingen roll om du skriver här, på Bussnack eller Lastbilsforum.



Blir det någon statusförändring efter 200 inlägg?
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Björn Forslund

Vi kan ju alltid nollställa räknaren då, så ni får nöjet att börja från början, ungefär som en gammal buss som passerat 100 tusen mil...
/Björn

Bussmicke

Eller när man ska kränga bilen och skruvar tillbaka kilometerräknaren..
Finns de som roar sig med sånt.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Neko

En årsservice med automatisk nollning? :)  ;D :D

Bengt Lindstein

Citat från: Lars Ödlund skrivet 29 maj 2007, 12:53:45 PM
Måste nog hålla med Micke där, "väldigt" privata diskussioner tas enklast via mail/MSN eller vad det nu kan heta.
Och reta inte upp er för bagateller "pojkar"

//Lars

Eller så kan dom använda PM-funktionen som finns inbyggt i forumet (om dom nu vill fortsätta läsa forumet samtidigt  ;).

Hälsar
Bengt