Fråga till Kvarne om H3 6333

Startat av Niclas Wennerlid, 25 juli 2007, 06:18:29 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Wennerlid

Jag undrar lite om H3 6333 som du skulle ta över, den är fortfarande reggad på Gladö buss.
När skall du ta över bussen eller har det hela spruckit? Har sökt på forumet men inte hittat något om det hela.

Mvh Niclas

Ersa

Vad jag har förstått är det klart att han kommer att få ta över 6333 framöver. Det verkar dock inte vara någon större brådska med det hela för någon av parterna. Men när det börjar ske saker lär nog Kvarne själv vara snabb med inlägg fulla av både text och bilder.  :)

Kvarne

Citat från: Niclas Andersson skrivet 25 juli 2007, 06:18:29 AM
Jag undrar lite om H3 6333 som du skulle ta över, den är fortfarande reggad på Gladö buss.
När skall du ta över bussen eller har det hela spruckit? Har sökt på forumet men inte hittat något om det hela.

Mvh Niclas

Jora. Den är i min ägo, men förblir reggad på Gladö tillsvidare.
Det är lite plåtarbete som skall göras på den då den har en smärre krockskada i fronten. Gladö har åtagit sig att vid tillfälle göra detta.
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Peter Rost

Citat från: Kvarne skrivet 25 juli 2007, 17:51:16 PM
Jora. Den är i min ägo, men förblir reggad på Gladö tillsvidare.
Det är lite plåtarbete som skall göras på den då den har en smärre krockskada i fronten. Gladö har åtagit sig att vid tillfälle göra detta.

Har  Gladö kvar  6069  (f.d H25  6176) ännu?

Mvh
Peter

Kvarne

Citat från: Peter Rost skrivet 28 juli 2007, 23:15:39 PM


Har  Gladö kvar  6069  (f.d H25  6176) ännu?

Mvh
Peter

Javisst!
De är 6069(Fd Swebus 1585), 6067(Fd Busslink "H25" 6155) samt 6068(Fd Swebus 2912(?))
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep