Bergkvarabuss 747..

Startat av Bussmicke, 23 april 2020, 16:23:16 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

..i Visby i eftermiddag.
Fortfarande Skånegul och skånetrafiken stolstyg.








/Bussmicke
www.bussmicke.se
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

Bra fångat. En fd Veolia (av flera) som man tog över i samband med att Bergkvara tog över trafik i området mellan Svedala och Malmö/Lund.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Bussmicke

Ja man var ju tvungen...

Skickat från min SM-G973F via Tapatalk

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

homer

Om dessa (den här?) bussen kommer ingå i de nya avtalet och Gotland inte har krav på klädseln på stolarna kommer den nog få behålla skånetrafikens klädsel, förhoppningsvis får den även behålla lacken då de sparar pengar att slippa lacka från gul till gul

zjbus

Finns det något länstrafikbolag under deras förhållandevis korta existens som har visat intresse för att spara skattepengar genom att hålla igen på omlackeringar?

Lars-Håkan_E

#5
Bussen(arna) ska gå i sin nuvarande gula/gröna färg och med dagens sätesklädsel.

Avtalet har inga färgkrav på det sättet.




Adminåtgärd: Citat av direkt föregående inlägg borttaget med hänvisning till regel # 9.

Ulf Berlin

Citat från: Bussmicke skrivet 23 april 2020, 17:14:12 PM
Ja man var ju tvungen...

Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
Flög du eller åkte du båten över?
Fick du någon bild på de andra nya då?/Ulf

Bussmicke

Båt och 747 fråga precis innan jag skulle ta bussen ner till färjan

//Bussmicke
www.bussmicke.se

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.