Huvudmeny

Vagn 4577

Startat av Anga, 28 februari 2009, 20:38:20 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anga

Är det någon som har sett till Swebus vagn 4577?

Patrik

Den står reggad på Falun:

Anga

Tack för den fina bilden! jag har genast sparat den och skrivit ut bilden i två exemplar. Det ena har jag satt upp på min anslagstavla, den andra ska jag ta till jobbet och visa Vindelnförarna. Vi hade 4577 i Vindeln och den var bra på många sätt - värme, komfort och pålitlighet. När jag hörde att elever från en viss skola hade skurit sönder några säten på den, och på andra bussar engagerade jag mig för att rektorn på deras skola skulle tala med föräldrarna till de ungdomar som ställde till trubbel för oss förare.
Jag skulle vilja ha tillbaka vagn 4577 till Vindeln.

Christian Ljunggren

Citat från: Anga skrivet 03 mars 2009, 16:54:43 PM
Tack för den fina bilden! jag har genast sparat den och skrivit ut bilden i två exemplar. Det ena har jag satt upp på min anslagstavla, den andra ska jag ta till jobbet och visa Vindelnförarna. Vi hade 4577 i Vindeln och den var bra på många sätt - värme, komfort och pålitlighet. När jag hörde att elever från en viss skola hade skurit sönder några säten på den, och på andra bussar engagerade jag mig för att rektorn på deras skola skulle tala med föräldrarna till de ungdomar som ställde till trubbel för oss förare.
Jag skulle vilja ha tillbaka vagn 4577 till Vindeln.


Jag mötte den senast igår på RV70 även då på väg mot Rättvik från Borlänge.

Mvh

Christian

j-a

Läste i en annan tråd att detta också var en favorit

Swebus 4526 mellan Malung och Mora i Dec 08

Anga

Vagn 4526!!!
Oh, jag ska ta med en bild på den också till jobbet och visa!
Tack för den fina bilden :-*