Nya bilder: Olofström 9/11

Startat av bjalle, 11 november 2007, 18:53:57 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bjalle

I fredags var jag och Andreas en liten sväng till Olofström vid eftermiddagsrusningen

Här kommer delar av mitt resultat:














Bussmicke

Vilka härligt exponerade bilder.
Perfekt i alla avseenden.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

bjalle

Citat från: Bussmicke skrivet 11 november 2007, 18:55:51 PM
Vilka härligt exponerade bilder.
Perfekt i alla avseenden.

OJOJ...det tackar så jag hjärtligt för..Alltid kul att höra

Möllers


Viktor


bjalle


Jeppe Hagelbäck



Cyklisten

Oj, visste inte att Skånetrafiken körde till Bromölla??? Vad är det för en konstig busslinje, den kör ju inte ens i Skåne? Har kollat lite snabbt på skånetrafikens hemsida och där kan man inte ens kolla prisinfo - vad är det för biljetter som gäller här?

bjalle

561 an går Olofström - Bromölla (Skåne)
562 an går Älmhult - Olofström via Lönsboda (Skåne)

Robert S


Anders Lundén

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 11 november 2007, 18:53:57 PM
I fredags var jag och Andreas en liten sväng till Olofström vid eftermiddagsrusningen

Här kommer delar av mitt resultat:








Trevligt!
Är 099 och 248 placerade i Olofström? Någon har tidigare visat bilder där de också går på "skollinjer" just via Olofström. Om svaret är ja, var i Olofström bor Bergkvarabuss och har de då fler bussar där?
M V H Anders

Erol

Jag har ett vagt minne av att de tomkör upp till Olofström från Karlshamn, har mött ett antal bussar som tommat upp då man kört lite morgontidningstransport till karlshamn.

Jesper Nilsson

Citat från: Erol skrivet 13 november 2007, 11:37:31 AM
Jag har ett vagt minne av att de tomkör upp till Olofström från Karlshamn, har mött ett antal bussar som tommat upp då man kört lite morgontidningstransport till karlshamn.

Ja så tror jag också att det ligger till. Det finns depåer i Karlshamn och Sölvesborg men Olofström körs antagligen av Karlshamn då de har flest bussar där.

Bussmicke

Swebus har ju alltid haft depå i Olofström så varför inte Bergkvara?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.