Snart lite nyheter på gång i Kumla!

Startat av bisquit, 26 juni 2011, 19:04:56 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bisquit

Vad bra. Då lydde de mitt råd! Men gissa om de fick sig ett gott skratt när jag berätta det! Bernt som kör den varje dag.
Sa; Det är inget jag brukar kolla att bussen är påställd, Jag kör ju bara den! 8)

Möllers

Fina bilder bussmicke på en fin buss modell som värmer mig gott i hjärtat,mina favorit bussar ju det visste ni nog innan  8)
Bara trist dom håller på försvinna nu, synd jag han inte fota dom som körde i för sista gången i ängelholm bara, hade tänkt filma dom ville ja ljuden ifrån dom  :-\
I Danmark ska det finnas några kanske nån i kastrup?

bisquit

Historien om Weidermans DAB är inte slut än! Igår så pajade drivaxeln till bussen! Lagom efter påställningen. :'(

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Mats Karlsson

Citat från: bisquit skrivet 29 juni 2011, 12:07:08 PM
Historien om Weidermans DAB är inte slut än! Igår så pajade drivaxeln till bussen! Lagom efter påställningen. :'(
Bussen blev kanske alltför abrubt påställd. Sådant tar hårt på ett gammalt busspsyke med axelproblem som följd. Det hade nog varit bättre att börja med en fjärdedels påställning...