100 dagar på Bussnack

Startat av Staffan Sävenfjord, 27 juni 2010, 19:52:44 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

199 dagar, 17 timmar och 3 minuter.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Mattias Möller. skrivet 28 juni 2010, 22:26:19 PM
199 dagar, 17 timmar och 3 minuter.


Ja, och på det är du tvåa och tar rygg på ettan. Det skiljer mindre än en dag mellan er.

Skall kanske också förklaras hur det räknas. Varje gång man går in på Bussnack så ligger man kvar 15 minuter efter det man slutat att klicka på inläggen aktivt. Det är bara om man loggar ut sig manuellt som det inte räknas någon extratid. Det innebär alltså att den som har sidan öppen på t ex jobbet och som var 14:e minut bara som hastigast kollar om det kommit något nytt räknas som aktiv hela arbetsdagen. Det är alltså vars och ens surfvanor som ger utslag mer än hur mycket tid man verkligen använder för att läsa och skriva här.

Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Möllers


Bussmicke

Citat från: Ersa skrivet 28 juni 2010, 00:50:54 AM
Jag verkar ligga mitt i listan med mina 67 dagar. :)

Var hittade du den listan?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

Citat från: Bussmicke skrivet 28 juni 2010, 23:46:03 PM
Var hittade du den listan?

En grov gissning på utslaget av vad de andra skrivit i denna tråd.
Den där statistiken är det bara administratörerna som ser, och jag har ingen önskan att bli en sån.

Bingoberra

Känner mig som något av ett blåbär med mina 3 inloggade dagar.  >:(

Björn Lövdahl

16 dagar, 13 timmar och 46 minuter sen 28/11 - 2009
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Carl Eric

Citat från: Bengt Jönsson skrivet 28 juni 2010, 19:55:53 PM
Men OJ OJ vad jag ligger efter...  ::) ::)

Inloggad totalt: 9 dagar, 19 timmar och 43 minuter.

/B

Är i klass med dig Bengt, 9 dagar, 9 timmar och 23 minuter...

Det skulle ju givetvis kunna vara högre, men jag väljer att konsentrera mig på skolarbete när jag sitter vid datornerna i skolan!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

the0fiskis

Citat från: calken skrivet 01 juli 2010, 22:07:05 PM
Är i klass med dig Bengt, 9 dagar, 9 timmar och 23 minuter...

Det skulle ju givetvis kunna vara högre, men jag väljer att konsentrera mig på skolarbete när jag sitter vid datornerna i skolan!
det är ju samma här  ::)

Sundås

Lite mer än 27 dagar har jag kommit upp i!
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Fredde

Citat från: Mattias Möller. skrivet 28 juni 2010, 22:37:48 PM
Vilken ligger 1a då  ???

Spana in olika profiler så hittar du också snart 1an... Går utmärkt att se hur länge andra har varit inloggade.


Viktor

Jag har varit inloggad totalt 8 dagar, 20 timmar och 43 minuter