Åka till malmö i en lördag.

Startat av Möllers, 26 december 2008, 17:59:39 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Lönnar det sig åka till malmö på en lördag o fota bussar tro nån som vet  ???
Är så sugen åka imorgon en sväng till Malmö.

Rickardo

Citat från: Mattias Möller. skrivet 26 december 2008, 17:59:39 PM
Lönnar det sig åka till malmö på en lördag o fota bussar tro nån som vet  ???
Är så sugen åka imorgon en sväng till Malmö.

Beror på vad du är ute efter för bussar. Stadstrafiken och pendelbussarna går med tät trafik.

/Rickardo

Möllers

Är mest stadsbussar o region bussar jag är utre efter.

Rickardo

Citat från: Mattias Möller. skrivet 26 december 2008, 19:20:58 PM
Är mest stadsbussar o region bussar jag är utre efter.

Då går det bra att åka på en lördag.. :)
Stadsbussar och regionbussar går inte lika ofta som en vardag men ändå ganska tätt under dagtid.
/Rickardo

Möllers

Tack för infån så kommer jag åka då imorgon hoppas jag ser dom danska bussarna med :)

Rickardo

Citat från: Mattias Möller. skrivet 26 december 2008, 20:58:30 PM
Tack för infån så kommer jag åka då imorgon hoppas jag ser dom danska bussarna med :)

Menar du de bussar som Arriva lånat från Danmark kommer dessa inte gå i trafik. Har svårt att tro att någon av Arrivas eller Veolias röda eller blå bussar heller är i trafik, speciellt inte en lördag.
Nu har jag inte varit hemma några veckor så är inte helt uppdaterad

/Rickardo

Möllers

#6
jag skiter i dom blåa o dom röda bussarna har jag redan på bild så mycket helst dom blåa ifrån Arriva.
Men är ute efter nya Swebus 67xx och nya Veolia 36xx kommer fota många av volvo säffle NL2000 och volvo 5000.
Jag gillar inte dom 7700 så mycket alls där kommer bli några såna med kan jag tro några MAN med många fler :)
Men nu fick veolia Stadstrafik nya bussar så skulle dom extra bussarna bort ifrån Malmö vad jag har hört  ???

Rickardo

Citat från: Mattias Möller. skrivet 26 december 2008, 21:08:40 PM
jag skiter i dom blåa o dom röda bussarna har jag redan på bild så mycket helst dom blåa ifrån Arriva.
Men är ute efter nya Swebus 67xx och nya Veolia 36xx kommer fota många av volvo säffle NL2000 och volvo 5000.
Jag gillar inte dom 7700 så mycket alls där kommer bli några såna med kan jag tro några MAN med många fler :)
Men nu fick veolia Stadstrafik nya bussar så skulle dom extra bussarna bort ifrån Malmö vad jag har hört  ???

Stämmer Veolia har nya bussar 7500.
Ser fram emot dina bilder från Malmö!

/Rickardo

Möllers

Jo jag är takat imorgon lägge sen jag var ute o plåtade bussar nu  ;D

Rickardo

Citat från: Mattias Möller. skrivet 26 december 2008, 22:25:29 PM
Jo jag är takat imorgon lägge sen jag var ute o plåtade bussar nu  ;D

Blir det tågresa?

Möllers

#10
Japp öresundståget känner mig hemma där nu  ;D
Får ta rätt tåg på väggen hem denna gång var gång har jag tokit fel tåg på väggen hem var gång.
Skulle ta det som kör bara till Lund sen till Landskrona men ner dom gångerna tog jag det som tog läggre tid som stannar på fler ställe innan ja kommer hem.
Innan jag lär mig.
På väggen tid är det inet så svårt ta rätt tåg kommer allt tid rätt där.

Möllers