Huvudmeny

Busslink 4561...

Startat av Fredrik Klint, 26 maj 2007, 17:46:55 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredrik Klint

Testar med en bild...


Busslink 4561 i Ösmogaraget 23 maj. Även 4560 syntes omlackad.

M224


Walter

Ser nästan ut som två våningsbussar, eller 1/½ plans med den fönsterhöjden
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Kvarne

Citat från: Fredrik Klint skrivet 26 maj 2007, 17:46:55 PM
Testar med en bild...


Busslink 4561 i Ösmogaraget 23 maj. Även 4560 syntes omlackad.

Trevlig bild, Även "Klintan" kan ju fota.... ;D ;) :D
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Staffan Sävenfjord

Jag har ju redan berättat hur det gick till. Man byggde frampartiet och bakpartiet för sig. Och när man skulle svetsa ihop dem sa man "s***n. Pärkälä. De blev på olika höjd." Dock lärde sig Lahti hur man undviker sådant här till de tog fram den formfulländade Scala-karossen.
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

CF

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 26 maj 2007, 18:42:22 PM
Jag har ju redan berättat hur det gick till. Man byggde frampartiet och bakpartiet för sig. Och när man skulle svetsa ihop dem sa man "s***n. Pärkälä. De blev på olika höjd." Dock lärde sig Lahti hur man undviker sådant här till de tog fram den formfulländade Scala-karossen.



he he

Ja prick præcis, Scala er jo virkelig formfuldendt  ;D

Kvarne

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 26 maj 2007, 18:42:22 PM
Jag har ju redan berättat hur det gick till. Man byggde frampartiet och bakpartiet för sig. Och när man skulle svetsa ihop dem sa man "s***n. Pärkälä. De blev på olika höjd." Dock lärde sig Lahti hur man undviker sådant här till de tog fram den formfulländade Scala-karossen.


Haha! Här har vi någon som har humor!  ;D :D
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Walter

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 26 maj 2007, 18:42:22 PM
Jag har ju redan berättat hur det gick till. Man byggde frampartiet och bakpartiet för sig. Och när man skulle svetsa ihop dem sa man "s***n. Pärkälä. De blev på olika höjd." Dock lärde sig Lahti hur man undviker sådant här till de tog fram den formfulländade Scala-karossen.



Ha ha den var bra!
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!