Ännu en arcticare

Startat av Dieselsmurfe, 26 december 2010, 16:00:04 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Dieselsmurfe

Andra som står på skellefte bil.


Bortse från killen på bilden.

Carl Eric

På julen ska man dricka julmust!  >:( :-X ;)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Dieselsmurfe


Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

yngrot

Julen är inte över än ..  den varar än till påska .. ;D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Carl Eric

Citat från: yngrot skrivet 26 december 2010, 18:54:45 PM
Julen är inte över än ..  den varar än till påska .. ;D

Och då skall man också dricka must enligt producenterna!  ;D
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Bussmicke

#6
Enligt mig dricker man Jul/Påskmust året om och inget skit som cola eller Pepsi..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

SimonB

Där skulle jag nog avstå från samtliga typer av kylda drycker.... ;)