Bussar lite från ovan....

Startat av Walter, 03 januari 2020, 12:33:37 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Walter

Sydsvenskan har fotograferat Nobinas ena depå i Malmö med drönare. Än så länge öppen artikel. Pluspoäng för modell och bonus för bussindivid på fotot😃

https://www.sydsvenskan.se/2020-01-03/sa-har-har-du-val-aldrig-sett-din-buss-forut
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

buskörare

Liknande bilder har ju funnits på t.ex google maps och liknande i många pr i och för sig.

VincentJkpg

Självklart stängd artikel  :( finns ju som ovan sagt annars enklare/sämre bilder att se på maps över alla bussdepåer i världen


zjbus

Citat från: vinolik skrivet 04 januari 2020, 15:02:57 PM
Självklart stängd artikel  :( finns ju som ovan sagt annars enklare/sämre bilder att se på maps över alla bussdepåer i världen


Här går det bra att både läsa artikeln samt se en större och utförligare bild från Sydsvenskan.

buskörare

Citat från: zjbus skrivet 04 januari 2020, 17:24:03 PM
Vad jag ville ha sagt är att artikeln inte är låst.

Den är låst för mig med. Men det beror på antal besök och liknande på vissa sidor.

zjbus

Citat från: buskörare skrivet 04 januari 2020, 17:40:04 PM
Den är låst för mig med. Men det beror på antal besök och liknande på vissa sidor.
Provade nu igen och artikeln går att läsa, visserligen en hel del reklam inblandad men fullt läsbar.

Bernt Talbrant

Citat från: zjbus skrivet 04 januari 2020, 18:35:10 PM
Provade nu igen och artikeln går att läsa, visserligen en hel del reklam inblandad men fullt läsbar.

Jag tror de flesta har förstått att du kan läsa den men många av oss andra kan det inte. Nog om det nu...

buskörare

Citat från: zjbus skrivet 04 januari 2020, 18:35:10 PM
Provade nu igen och artikeln går att läsa, visserligen en hel del reklam inblandad men fullt läsbar.

Som sagt, att du kan läsa den betyder inte att alla kan. Det är inte så enkelt.

zjbus

Citat från: buskörare skrivet 04 januari 2020, 19:34:04 PM
Som sagt, att du kan läsa den betyder inte att alla kan. Det är inte så enkelt.
Ok, tack för hjälpen.