Transdev 8120 på sista 1:an...

Startat av Gunnar Berglund, 25 juni 2021, 17:07:56 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Fredrik Gelin

Tyvärr hade jag ingen kamera på den tiden, men det var god stämning i bussen trots att den var knökfull någonstans vid Rösjövägen, sedan var det mest passagerarnas kreativitet som löste problemet.
Naturligtvis skulle då även Nora besökas, men jag minns inte om det var någon stackare som väntade där, för det var minst sagt fullbokat när jag kom dit.

Skickat från min SM-G981B via Tapatalk


Bussmicke

Jag gick ner till källaren ikväll och rotade fram helgtabell för 600 och 700-linjerna 1990.

Skannade in den för 700-linjerna till att börja med.

Helgtrafik 700-linjerna
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Tack för den Micke, nu går vi dock utanför ämnet här - men när tusan gick 703:an till Balingsnäs???? i hela min uppväxt har jag för mig att den bara gått till Sörskogen, och om den nu gick till Balingsnäs, vilken linje gick till Sörskogen???

Ulf Berlin

Om någon undrar över extraturerna på nyårsaftons natt,så gick det en extra tur på pendeltågen på varje"ben"runt 1.45 från Stockholm C denna natt(d v s 30 min senare än normal lördagnatt)/Ulf