Huvudmeny

Nobina 2184...

Startat av virtual1, 03 juli 2015, 13:50:17 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

...trodde jag aldrig att jag skulle få chansen att plåta då jag missade den i Trollhättan/Vänersborg för ngra år sedan - men döm om min förvåning då den nu stod uppställd för försäljning hos Bus Trade Center, hurra :-D


Bussmicke

Men nu är det fd. Nobina...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

Citat från: Bussmicke skrivet 05 juli 2015, 10:19:18 AM
Men nu är det fd. Nobina...
Men inget har ändrats sedan Nobina brukade bussen mer än det geografiska läget.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Bussmicke

Förvisso men den är inte deras längre..  :)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 05 juli 2015, 23:41:42 PM
Förvisso men den är inte deras längre..  :)

Nej, det stämmer, men till skillnad mot dig så sorterar jag in den under Nobina ändå då den inte bytt skepnad sen den rullade hos Nobina,  så om man sen vill se hur Nobina 2184 såg ut då den rullade kan man lika gärna se den här bilden :)

AdmirT

Citat från: virtual1 skrivet 06 juli 2015, 16:32:52 PM
Nej, det stämmer, men till skillnad mot dig så sorterar jag in den under Nobina ändå då den inte bytt skepnad sen den rullade hos Nobina,  så om man sen vill se hur Nobina 2184 såg ut då den rullade kan man lika gärna se den här bilden :)

Vilket är helt logiskt :)
Välkomna in på min hemsida: http://turan.1g.fi/

Kimsan

Gamla 6836 på Arriva-tiden, den har man kört ett par gånger  :)

Bussmicke

Citat från: AdmirT skrivet 06 juli 2015, 16:37:01 PM
Vilket är helt logiskt :)

Brukade göra så tidigare med sådana bilder har jag börjat rensa ut. Först från hemsidan, sedan omdöpning till Fd. Xxxxx i datorn.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.