Responsen från Veolia om klagomål på sätena i Solaris i GBG

Startat av danneh, 19 november 2010, 21:27:50 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Calle

Citat från: forthemoment skrivet 19 november 2010, 23:54:30 PM
Det är ju väl känt att dom inte lyssnar på klagomålen gällande Solaris! Nu idag gick dom ut med från trafikledningen att vid varje ändhållplats är vi tvugna att stänga av huvudströmmen på Solaris för batterierna klarar inte av det. Dom blir spänningslösa annars! Har aldrig vart med om det innan!! På helt nya bussar!! Nu har jag kört Solaris igen idag och igår och jag har så ont i kroppen!! Och jag håller med om att när man åker som passagerare så får man ondare i Solaris än i Volvo. Jag får inte heller ont i spårvagnar eller volvo bussar mm. Det är nog utformningen utav sätet. Är det Solaris egna?? Synd att inte Veolia lyssnar iaf! En sak är väl att dom inte lyssnar på oss förare, men passagerare borde dom lyssna på. Men Västtrafik lyssnar inte heller! Vet inte hur många resenärer som kom fram till mig idag på 50:an t.ex. oxh varje gång klagar på att det inte är ledbussar längre, får ofta lämna folk på hållplatserna. Inte ens det lyssnar någon på. Undra hur dom skall få kollektivtrafiken mer attraktiv när det inte lyssnas och det skall vara billigaste möjliga bussar (Solaris) mm. Tacka vet jag bilen tänker ju många!!

Jag älskar Solaris, ju kraftigare och intensivare dom bullrar, dessto bättre  ;D

M

Citat från: Calle skrivet 23 november 2010, 18:51:25 PM
Jag älskar Solaris, ju kraftigare och intensivare dom bullrar, dessto bättre  ;D

Du kan ju knappast vara vi dina sinnens fulla bruk

Ersa


M

Citat från: Ersa skrivet 27 november 2010, 00:06:16 AM
Är bara en enda åsikt tillåten här?
Nej då jag borde ju lagt till en smiley oxå. Jag vet att det finns olika åsikter och det respekterar jag,

/M

danneh

Skapade en liten namninsamling för att byta sätena i bussarna... Även fast de aldrig kommer ske, så är det bra om Västtrafik får reda på att de kanske inte är den komforten de ville ha...

Skriv gärna under!
http://www.namnlista.se/byt-saten-pa-solaris-bussarna-i-goteborg