Swebus 4744+4950+4951 i glada Hudik samt en bonus!

Startat av virtual1, 14 juni 2007, 21:49:05 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

...från Sandviken som också fått ta över en av de gamla Karlstadborna =)






Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Magnus

Fina bilder :)

När får man se bilderna du tog i Kalmar (om det va du som va där och fotade för några veckor sen)? :) Jag tror jag kanske fastnade på en av dom.

Björn

Man får tacka och bocka!
För övrigt så ser det ut som tidtabellen som sitter i framrutan på 4951 i den tredje bilden uppifrån har en bild som är tagen typ 50 meter norr om platsen du står på...

När jag ser bilden på 4744 vid depån så kom jag att tänka på om Swebus får ha kvar sitt garage på Kattvikskajen speciellt länge till? Hudiksvalls kommun avser att bygga badhus i närheten redan nästa år och området ska helt göras om. Niklas K, vet du mer?

Nicklas K

#4
Citat från: Björn skrivet 14 juni 2007, 23:06:21 PM
Man får tacka och bocka!
För övrigt så ser det ut som tidtabellen som sitter i framrutan på 4951 i den tredje bilden uppifrån har en bild som är tagen typ 50 meter norr om platsen du står på...
Bilden på nya tidtabellen är tagen på 5251 på hpl linje 1 väster. Dvs, snarare 5 meter ifrån virtual1´s position  ;) (Personen med den blå pikétröjan passerar precis angöringen för linje 1 väster)
Citat från: Björn skrivet 14 juni 2007, 23:06:21 PM
När jag ser bilden på 4744 vid depån så kom jag att tänka på om Swebus får ha kvar sitt garage på Kattvikskajen speciellt länge till? Hudiksvalls kommun avser att bygga badhus i närheten redan nästa år och området ska helt göras om. Niklas K, vet du mer?
Vet bara att vi får vara kvar trafikavtalet ut. Dvs Juni 2009. Hur det sedan blir med övriga byggnationer på området är väl bara förslag ännu. Iofs kan de ju påbörja badhusbygget nästa år om det är spikat och klart (beslutet alltså).... Sedan återstår att se var vi, eller ny operatör, hamnar .
Mvh Nicklas K

Mikael T Nilsson

Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

virtual1

Citat från: Norrortsmicke skrivet 15 juni 2007, 09:32:39 AM
Tack för de fina bilderna!


Tack alla *rodnar nästan* - kommer bilder från Kalmar vad tiden lider, ligger just nu efter c:a 600 bilder från att komma till Kalmarbilderna, så håll ut ;-)