En guling bland Valmo och ärtor [1 bild]

Startat av Andreas Ljungqvist, 13 juni 2007, 21:33:08 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Andreas Ljungqvist

Ja bilden får väl tala för sig själv..
Är för en gångs skull jäkligt nöjd själv med helheten, men kom gärna med konstruktiv kritik..


bjalle

Vilken underbar bild!
Skärpa och djup är precis som det ska va

Simon Bertilsson

En i helheten vansinnigt läcker bild!
Bussen har du placerat precis där den gör sig bäst, och vallmoåkern (eller var det en ärtåker? ;)) passar enormt bra.

Sen kan man ju diskutera huruvida kraftledningen, huvudledsmärket till höger om bussen och kyrktornet i bakgrunden skulle varit med.

Men som sagt, riktigt riktigt snyggt!

Andreas Ljungqvist

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 13 juni 2007, 21:34:31 PM
Vilken underbar bild!
Skärpa och djup är precis som det ska va

Tack Björn, det värmer..

Andreas Ljungqvist

Citat från: Simon Bertilsson skrivet 13 juni 2007, 21:39:14 PM
En i helheten vansinnigt läcker bild!
Bussen har du placerat precis där den gör sig bäst, och vallmoåkern (eller var det en ärtåker? ;)) passar enormt bra.

Sen kan man ju diskutera huruvida kraftledningen, huvudledsmärket till höger om bussen och kyrktornet i bakgrunden skulle varit med.

Men som sagt, riktigt riktigt snyggt!

Tack det känns possitivt.. Jag tycker det finns två sätt att framhäva en buss antingen som här eller som porträtt o då är de ju bara bussen man är ute efter..

Kraftledning, kyrka och skylt kom på köpet.. MItt ändamål var egentligen inte att plåta bussar så detta är ett höftskott kan man lugnt säga..

Tack för berömmet..


virtual1

Riiiikkktigt snyggt! - o jag tycker även att kraftledningen sitter bra :-D

christianm

Jo, det var en mycket trevlig bild. Angående vad som skulle varit med eller inte tycker jag definitivt att kyrktornet platsar och till och med förhöjer bildens värde. Kraftledningen är ju inte mycket att göra åt men personligen hade jag föredragit om man hade sett hela stolpen. Men som sagt, en mycket bra bild.

Niclas Wennerlid

Mycket vackert, en riktig sommarbild. Bra jobbat!

Mvh Niclas

RickardoF

Snygg snyggt! ;D Välkomponerad bild.

Tycker förövrigt att det är överlag är väldig hög klass på bilderna här på Bussnack!
Fortsätt i samma stil  :D
Mvh Rickardo

Sundås

Sommar, sommar, sommar :) Vilken underbar bild!
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se


Andreas Ljungqvist

WOW... Tack alla för detta beröm.. Nu kan jag ut o fota med nya tag igen..  ;) Hoppas man lyckas komponera något liknande igen, bussar rör ju sig..  ;D

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

tomsa

Funderar bara på mönsterdjupet på bussens däck, måste vara typ traktordäck... *ler stort* Superfin bild, man kan inte välja vart de dyker upp, plötsligt är de bara där och då måste man ta ögonblicket tillvara.

henrik_l