Strul med photobucket

Startat av a32, 23 augusti 2008, 10:37:06 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

a32

Hej på er!

Jag har haft prblem med att logga in på photobucket de senaste dagarna, har någon annan märkt samma problem?
Jag loggar in och den byter fönster men sen hoppar liksom adressen och sidans adress (på huvudet) hela tiden, men sidan öppnar aldrig och jag kan inte bearbeta bilder.

/a32   ???  ;)

Stefan Lindberg

Jag har inga som helst problem med att komma in eller lägga in bilder i Photobucket.
Redigera vet jag däremot inte eftersom jag aldrig har testat att göra det i Photobucket.

Fredrik Gelin

Jag har inte haft några problem vare sig att lägga upp eller redigera bilder på Photobucket den senaste tiden.
Däremot har jag och Spyware doctor som skall skydda min dator från ovälkomna gäster olika åsikter om farligheterna med Photobucket...
Således får jag på min dator hemma köra över Spyware doctor för att komma in på sidan, men sedan är det inga problem.
//Fredrik

JAB

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 24 augusti 2008, 10:39:31 AM
Jag har inte haft några problem vare sig att lägga upp eller redigera bilder på Photobucket den senaste tiden.
Däremot har jag och Spyware doctor som skall skydda min dator från ovälkomna gäster olika åsikter om farligheterna med Photobucket...
Således får jag på min dator hemma köra över Spyware doctor för att komma in på sidan, men sedan är det inga problem.
//Fredrik

Även Norton 360 har synpunkter om Photobucket...

a32

Det e så skumt liksom, jag öppnade ett nytt konto hos dem i hopp om att det skulle funka med ett helt nytt fräscht konto men tji fick jag samma strul där.
Läste sen Photobucket forumet och där var det många många som hade fått problem de senaste dagarna med PB, och PB rekommenderade att man skulle ta hem de senaste versionerna av det ena och det andra för att det skulle funka, men nåt har dom gjort med sidan som låser många ute från sina bilder.

Trist tyvärr.

Men är imageshack gratis?

/a32   ;)

Bussmicke

Varför inte skaffa nå´t som fungerar som man får betala för?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers

tycker photobucket går bra sällan det krånglar nu.
Jag själv andvänder photobucket.

a32

Citat från: Bussmicke skrivet 24 augusti 2008, 20:11:25 PM
Varför inte skaffa nå´t som fungerar som man får betala för?

Men jag har ingen truckförarlön  ::)
PB har oftast fungerat, men nu verkar nåt hänt med hela deras server som tyvärr drabbar många.

/a32 

Bussmicke

Jag för min del brukar vara skeptisk till gratisgrejer på nätet.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Camilla

PB funkar bra för mig också men det går lite segt att ladda upp bilder på PB för mig.

Möllers

För mig dår det fort ladda ner bilder där tycker jag.

a32

Citat från: Camilla skrivet 24 augusti 2008, 21:46:54 PM
PB funkar bra för mig också men det går lite segt att ladda upp bilder på PB för mig.


Det där har jag oxå upplevt Camilla med PB, hoppas verkligen dom löser sitt strul.

/a32   ;)

Fredrik Gelin

Citat från: a32 skrivet 24 augusti 2008, 17:06:52 PM
Men är imageshack gratis?
/a32   ;)


Jodå, Imageschack är gratis så vitt jag vet, en direkt konkurrent till PB, men med amerikanska servrar och regler.
har hört en del blandade kommentarer om dem också.
Som Micke säger är det nog så att man får vad man betalar för, gratis=långsamt (duger med lite tålamod för mig dock)...
//Fredrik