Skyltproblem spårvagnar

Startat av zjbus, 13 maj 2021, 22:51:35 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

B10M

"Anledningen till att det tagit så här lång tid är att det skett flera överprövningar. När vi bestämt oss för en viss leverantör har andra leverantörer överklagat. Och detta har skett flera gånger, säger Robert Lindberg, presschef på Göteborgs Spårvägar."

Tänk vad mycket smidigare det var innan LOU fanns och man slapp alla dessa överklaganden.

Walter

Det fanns andra problem istället. LOU har tillkommit av en bra anledning sen kan jag hålla med att alla överprövningar drar ut på tiden men det är ju en grundläggande rättighet att få sin sak prövad.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Bussmicke

Bara störande att det får överklagas till led.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

Eller att handläggningstiden hos domstolarna är för lång.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Bussmicke

Det med.

//Bussmicke
www.bussmicke.se

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

Jag skulle nog vilja påstå att domstolarnas handläggningstiderna är det enda problemet i sammanhanget. Om man inte kan överklaga felaktiga upphandlingar, vore systemet korrupt.