Bilder på Nobina 0058-0063?

Startat av danneh, 25 december 2010, 21:10:23 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

danneh

Japp! Fast jag är glad så länge det är inte fler Solaris...

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

danneh

Det är bara min personliga åsikt, har väl rätt och uttrycka mig? Trodde detta va ett demokratiskt land...

Ersa

Citat från: danneh skrivet 26 december 2010, 23:00:13 PM
Det är bara min personliga åsikt, har väl rätt och uttrycka mig? Trodde detta va ett demokratiskt land...

Statskick och yttrandefrihet har inte mycket att göra med slutna "elektroniska anslagstavlor" som forum likt detta kallas juridiskt. Här gäller de regler som de ansvariga, dvs Svenska Omnibussföreningen i Stockholm, beslutat om. Det är beslutat att detta forum inte är ett ställe där man kan kasta kritik mot operatörer och huvudmän, utan det får man sköta de vanliga vägarna via direktkontakt eller sin egen lokalmedia.

Att i huvudsak sprida dålig stämning genom negativa inlägg och bara rent gnäll leder inte till något vidare konstruktivt, och leder bara till en massa tråkigheter. Det borde gälla Bussmickes gnäll mot Scania MaxCi också, men dennes negativa inlägg om denna bussmodell har ju istället lett till att bildinläggen med MaxCis istället ökat som motangrepp. 8)

Bussmicke

Menade bara att det klagas lite väl mycket på Solaris på en del håll.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Stefan P

#20
Tack! Blir inte roligt för Nobina med 1-1-1 i dörrkonfiguration på 24an



Hej

Vad menar du med med att det inte blir roligt för Nobina med dörrställning 1 - 1 -1?

Det körs mycket med den dörrställnigen även på landsbyggden tex. till Norrtälje, Vaxholm.