Malmöträff för Bussnackare den 27e feb

Startat av Tonniiie, 07 februari 2011, 21:23:51 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tonniiie

Som rubriken säger ;D

Vem är på och träffas i Malmö i samband med den första trafikdagen för Nobinas nya Volvobussar?

MVH Tonnie (som ser framemot att få träffa träffa lite av folket :) )

Gabi94

Jag skulle vilja de men jag bor föööööör långt. Ta så många bilder du/ni kan.

Möllers

Jag lovar inget man jag ska försöka åka ditt den dagen.

Jacob

Särskrivning är en dödssynd!

bussfan


Gabi94

Synd att inte SL-biljetten kunde funka på Swebus:sar

Björn Lövdahl

Beroende på väder och vind och andra detaljer så ev.....
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

MartinMartin

Citat från: Lars Ödlund skrivet 07 februari 2011, 23:33:09 PM
Stockholms län sträcker ju sig ändå bara till strax söder om Hölö efter E4:an söderut så det hade inte hjälpt speciellt mycket.

Förvånade o8:or som inte kan fatta att SL kortet inte gäller på Gotland t.ex är dock inte alls ovanligt

Men från 10/2 så kommer UL/SL korten att säljas på Acces kort så sen kan alla SL kort åka hur dom vill i
UL trafiken för jag tänker i alla fall inte sitta och jämföra kvitton och kortnummer å skit !!!

Möllers

Sitter tänker nu lite kommer nog dra till malmö 25 Feb fota som attans den dagen sista chansen då sen dra jag ner igen 27feb så hade jag tänkt.

Gabi94

Fel ämne, men jag tycker att det är lite dyrt med hela UL/SL kortet kostar ganska mycket, jag hade nog köp den om det fanns reduserat pris.

Jacob

Kommer de i trafik på söndagen? Annars skulle det väl vara bättre på lördagen? Eller är tiderna lika lördag/söndag? Tänkte annars att det är fler turer en lördag.

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Möllers


Jacob

Då är det väl större chans att man ser bussarna på lördagen? Om det nu inte är så att de startar i trafik på söndagen.

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

MrRep

Citat från: Jacob Almgren skrivet 09 februari 2011, 13:25:38 PM
Då är det väl större chans att man ser bussarna på lördagen? Om det nu inte är så att de startar i trafik på söndagen.

//Jacob

Trafikstarten är på söndagen den 27/2