Huvudmeny

Fina rastlokaler

Startat av RoTe, 05 januari 2009, 23:17:40 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

RoTe

Utanför doftar nyrostat kaffe, inuti luktar det skit... Ni kanske kan gissa vilken rastlokal det är?





Sånt får man stå ut med.

Vet inte om det är bussrelaterat nog för att ligga här?

HB

Varför torkar ni inte fötterna innan ni går in? ;D

Niklas Bygdestam

Citat från: RoTe skrivet 05 januari 2009, 23:17:40 PM
Utanför doftar nyrostat kaffe, inuti luktar det skit... Ni kanske kan gissa vilken rastlokal det är?





Sånt får man stå ut med.

Vet inte om det är bussrelaterat nog för att ligga här?

Tyvärr har jag en känsla av att det är Uppsala, vid Fjalars gränd :(
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

RoTe

Citat från: Niklas Bygdestam skrivet 05 januari 2009, 23:43:51 PM
Tyvärr har jag en känsla av att det är Uppsala, vid Fjalars gränd :(

Din känsla är korrekt.

Nico


Tja, förutom allt slasket på golvet (vilket väl borde gå att lösa med hjälp av dörrmatta etc. in till rastlokalen) så tycker jag ändå att det verkar ganska välhållet.
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Camilla

Sen kan ni killar lära er att fälla mer locket så ser det lite trevligare ut också.

jocks74

Citat från: Camilla skrivet 06 januari 2009, 01:12:25 AM
Sen kan ni killar lära er att fälla mer locket så ser det lite trevligare ut också.
haha tänk på våra arma ryggar,behöva böja sig ner å ta upp sitsen igen ;)

ch

Citat från: Camilla skrivet 06 januari 2009, 01:12:25 AM
Sen kan ni killar lära er att fälla mer locket så ser det lite trevligare ut också.

Ja just det ja, jag tyckte också att det var felet på bilden: toalocket var inte nedfällt. Annars såg det ju fint ut ;)

Camilla

Citat från: jocks74 skrivet 06 januari 2009, 01:24:23 AM
haha tänk på våra arma ryggar,behöva böja sig ner å ta upp sitsen igen ;)
Skyll på det du jag som har diskbråck orkar böja mig mer och ta upp sitsen.

jocks74

ja diskbrock låter inget vidare :(fast skulle gissa på att detta är en herrtoa,ser ut som en iallafall :)

tobias-säffle2000

är det lera och sånt eller är det annat? jag tippar på lera och smuts ::)

KRNI

Citat från: Nico skrivet 06 januari 2009, 00:44:08 AM
Tja, förutom allt slasket på golvet så tycker jag ändå att det verkar ganska välhållet.

Citat från: ch skrivet 06 januari 2009, 01:26:29 AM
Ja just det ja, jag tyckte också att det var felet på bilden: toalocket var inte nedfällt. Annars såg det ju fint ut ;)

Jag tyckte han skrev att det luktade skit, då hjälper det knappast med entrematta eller nedfällt toalock!
/KRNI

RoTe

Citat från: tobias-säffle2000 skrivet 06 januari 2009, 16:06:43 PM
är det lera och sånt eller är det annat? jag tippar på lera och smuts ::)

Får väl hoppas att det är lera och smuts. Men toaletten är lika ostädad den. Sitter fast en del skit på kanterna...

Nico


Citat från: KRNI skrivet 06 januari 2009, 18:06:45 PM
Jag tyckte han skrev att det luktade skit, då hjälper det knappast med entrematta eller nedfällt toalock!
/KRNI

Visst, men jag tog det inte bokstavligen utan antog mest att yttrandet om lukten var en följd och indirekt koppling till hur det såg ut på golvet.

Med tanke på en del toaletter/rastlokaler man sett under åren så är dock utseendet på denna inte något som direkt får mig att höja ens en aning på ögonbrynen.  ;)
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Lulebjörnen

Citat från: Nico skrivet 07 januari 2009, 02:05:25 AM
Med tanke på en del toaletter/rastlokaler man sett under åren så är dock utseendet på denna inte något som direkt får mig att höja ens en aning på ögonbrynen.  ;)
Och det är samma individer som frekventerar inrättningen ifråga som klagar på att resenärena skitar ner i bussarna. Eller?