Justin Timberlake Europaturnébuss

Startat av tomsa, 25 juni 2007, 21:01:47 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

tomsa

Om ett par timmar kliver han, till fansens besvikelse, in i den här bussen som kommer att stå dold inne mellan Scandinavium och Svenska Mässan i "passagen" för vidare resa till Dublin.









Bussen ägs av Coach Service GmbH i Reichshof och är specialdesignad invändigt för turnén i europa efter Justin Timberlakes önskemål.

Kvarne

Måste passa på att fråga, sorry för att jag går OT, Men vad menas med den där SonnyEricsson loggan...
Har sett reklam för S.E i liknande stil, men jag kan bara inte fatta vad som menas...? ???
I [LOGGA] To talk....(exempel), vad menas? Love? Want? Nä, jag fattar inte ett dyft... :-[ :P
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Patrik

Är det inte typ att man använder/kan använda en Sony Ericsson till det som står efter? Man kan använda en SE till att prata, man kan använda SE för att se Justins livekonsert kanske?

Walter

Citat från: Kvarne skrivet 25 juni 2007, 21:07:44 PM
Måste passa på att fråga, sorry för att jag går OT, Men vad menas med den där SonnyEricsson loggan...
Har sett reklam för S.E i liknande stil, men jag kan bara inte fatta vad som menas...? ???
I [LOGGA] To talk....(exempel), vad menas? Love? Want? Nä, jag fattar inte ett dyft... :-[ :P

Meningen är just att du kan använda den till så mycket, och i många situationer, loggan företräder inte ett speciellt ord utan det du vill sätta in i meningen och som passar ditt behov
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Zella

Var det därför det var kaos vid lilla torget upp mot Domkyrkan idag... med poliser, trafikledare och papparatzi's...  ???

Magnus

Nice, jag gillar turnébussar :)

Loggan kan ersättas med "don't like" ganska ofta tycker jag :P

tomsa

Citat från: Zella skrivet 25 juni 2007, 21:36:28 PM
Var det därför det var kaos vid lilla torget upp mot Domkyrkan idag... med poliser, trafikledare och papparatzi's...  ???

Ja... "Supermegastjärnan" Justin Timberlake med flickvän bodde ju på Elite Plaza i två nätter.

Bergenga

Det ser ut som bussen til "Herr Timmerträsk" er hvit under folien?
Mvh.
Øyvind Berg

Fredrik

Skulle gärna se bilder inne i bussen...  :D
Men det får man nog aldrig se...

Fredrik

Staffan Sävenfjord

Citat från: tomsa skrivet 25 juni 2007, 23:41:04 PM
Ja... "Supermegastjärnan" Justin Timberlake med flickvän bodde ju på Elite Plaza i två nätter.

Och kvällstidningarna gjorde en stor affär av att megastjärnan tillsammans med flickvännen varit inne i en affär sedan han blivit sugen på lösgodis. Men det var flickvännen som hade fått plocka ihop påsen. Mansgriseri eller chevaleskeri är frågan.
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Magnus_J

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 26 juni 2007, 08:52:15 AM
Men det var flickvännen som hade fått plocka ihop påsen. Mansgriseri eller chevaleskeri är frågan.

bacillfobi kanske  ::)

tomsa

Citat från: Øyvind Berg skrivet 26 juni 2007, 00:13:39 AM
Det ser ut som bussen til "Herr Timmerträsk" er hvit under folien?

Företaget kör normalt sett uteslutande med silverfärgade bussar, men denna "VIP-buss" som uteslutande hyrs ut som turnébuss kan mycket väl vara vit i botten, då den strajpas (hur fasen stavas det?) upp inför varje uthyrning. Många mil lär den rulla denna vår iallafall.

tomsa

Citat från: Fredrik skrivet 26 juni 2007, 02:19:07 AM
Skulle gärna se bilder inne i bussen...  :D
Men det får man nog aldrig se...

Försökte prata med den crew som kom precis efter jag tagit korten men fick nobben, säkerhetsskäl angav dem... Kan oxå ha varit så att det fanns crew som fortfarande låg o sov i den när jag gick förbi på morgonkvisten.

tomsa

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 26 juni 2007, 08:52:15 AM
Och kvällstidningarna gjorde en stor affär av att megastjärnan tillsammans med flickvännen varit inne i en affär sedan han blivit sugen på lösgodis. Men det var flickvännen som hade fått plocka ihop påsen. Mansgriseri eller chevaleskeri är frågan.

Dessutom var det ju en "Hemlig kärleksdejt" de hade... Så himla hemlig när de går ut mitt på dagen, pojkvän och flickvän som är med på hela turnén i Europa. Kvällstidningar! Hoppas att middagen på Hard Rock Café, den nu mera indianstamsägda kedjan, var till belåtenhet dock. Går eller åker förbi varje dag nästan, men aldrig varit inne där ännu, på HRC Göteborg.

JDS

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 26 juni 2007, 08:52:15 AM
Och kvällstidningarna gjorde en stor affär av att megastjärnan tillsammans med flickvännen varit inne i en affär sedan han blivit sugen på lösgodis. Men det var flickvännen som hade fått plocka ihop påsen. Mansgriseri eller chevaleskeri är frågan.

Eller så kanske hon helt enkelt visste bättre än han, vilken sorts godis han "ville" ha? Sånt är väl inte helt ovanligt  ;D