Huvudmeny

Tack Patrik

Startat av Ulf Fernestad, 24 juni 2007, 18:14:27 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ulf Fernestad

  Vilka underbara  bilder från din norrlands tripp, man blir ju helt stirrig
MVH Fernestad

Peter Elmheden

Ja det var en riktig kavalkad han bjöd på där.
Gillade mest Luleå bilderna då jag gjorde lumpen vid F21
och passerade Loet x antal gånger.

Patrik

Varsågod, det bjuder jag på  ;)

Ante

Måste ta och skriva jag med =)
Helt underbart!

Patrik


Ove Bojarp

Instämmer, utsökta bilder från söder till norr, eller tvärtom. Hur gick resan? Med tåg och buss eller buss hela vägen runt sverige. Tack för bildvisningen. 

Patrik

Citat från: Ove Bojarp skrivet 24 juni 2007, 21:13:41 PM
Instämmer, utsökta bilder från söder till norr, eller tvärtom. Hur gick resan? Med tåg och buss eller buss hela vägen runt sverige. Tack för bildvisningen. 

Tack, det var flera olika resor men det började i Göteborg, sen Uppsala, Malmö, Västerås, Visby, Gävle och sedan till norrland från söder till norr och sen slutligen till Borås och Jönköping efteråt.

Jonas Gustafsson

Instämmer i hyllningskören!

Man kan lita på att Patriks bilder alltid är välkomponerade, har mustiga färger utan att vara för grälla, samt  är knivskarpa!

Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

bjalle

Får med ställa mig till Tackskaran för en bomb av det trevligare slaget :)

Patrik

Citat från: Jonas Gustafsson skrivet 24 juni 2007, 22:44:38 PM
Instämmer i hyllningskören!

Man kan lita på att Patriks bilder alltid är välkomponerade, har mustiga färger utan att vara för grälla, samt  är knivskarpa!

Jonas G

Tack, jag kan dock inte instämma i att alla bilderna är så bra, men dom funkar  ;)

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 24 juni 2007, 22:45:51 PM
Får med ställa mig till Tackskaran för en bomb av det trevligare slaget :)

Tackar!

bussgrabben

Ja, även jag vill passa på att ge ett stort tack för alla fina bilder! Vilket enormt jobb du måste ha lagt ner på allt.

Jag vill även passa på att tacka för den fina bilduppladdningstjänsten som du erbjuder oss medlemmar.

Superduper!

Ulf Fernestad

Citat från: bussgrabben skrivet 24 juni 2007, 23:03:33 PM
Ja, även jag vill passa på att ge ett stort tack för alla fina bilder! Vilket enormt jobb du måste ha lagt ner på allt.

Jag vill även passa på att tacka för den fina bilduppladdningstjänsten som du erbjuder oss medlemmar.

Superduper!
Instämmer med föregående talare
mvh Fernestad

m.e.

Hva kan man si?

Et blivande proffs :)

Takk for alle fine bilder!

Patrik


Lasse i Bdn

Instämmer helt jättefina bilder från oss "långt uppe i norr" enl. väderfolkrt på TV, men du glömmde världmetropolen Jokkmokk.
Tack föp fina bilder
M.v.h. Lasse