Julstämning i bussen, Rudolf med röda mulen?

Startat av Göransson, 16 november 2008, 18:02:48 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bjalle

Citat från: Simon Bertilsson skrivet 18 november 2008, 23:55:36 PM
Nu drar julborden igång på allvar. Idag gick en riktigt kraftig laddning ut med Martin Olsson från Eslöv...

På lördag är det dags för oss mjölkakuskar i N.Ö Skåne

Göransson

Fick tag i kunden idag. Blev oerhört tyst i luren när vi förklarade hur bussen sett ut
efter hennes anställda.
Hon hade ingen aning om detta då hon gick av på första stoppet.
Det var en märkbart generad chef som bad tusen gånger om ursäkt för det inträffade.
Hon ska omedelbart reglera fakturan på både körning och extrastädningen och enligt henne så ska hon ta tag i detta och se till att alla får reda på detta.

Återstår ju sedan att se om de kommer tillbaka nästa jul.
Bara att lämna detta bakom sig och ta nya tag.
/Magnus

Staffan Sävenfjord

Citat från: Göransson skrivet 19 november 2008, 17:15:41 PM
Fick tag i kunden idag. Blev oerhört tyst i luren när vi förklarade hur bussen sett ut
efter hennes anställda.
Hon hade ingen aning om detta då hon gick av på första stoppet.
Det var en märkbart generad chef som bad tusen gånger om ursäkt för det inträffade.
Hon ska omedelbart reglera fakturan på både körning och extrastädningen och enligt henne så ska hon ta tag i detta och se till att alla får reda på detta.

Återstår ju sedan att se om de kommer tillbaka nästa jul.
Bara att lämna detta bakom sig och ta nya tag.
/Magnus

Då blev det ju i alla fall ett bra avslut på den här historien.  :)
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Clabbe

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 19 november 2008, 15:51:00 PM
På lördag är det dags för oss mjölkakuskar i N.Ö Skåne

Ja men det kan ju inte vara någon fara att köra Er........
Något att dricka borde väl ha ramlat av lasset  


;D
Citat från: Göransson skrivet 19 november 2008, 17:15:41 PM
Fick tag i kunden idag. Blev oerhört tyst i luren när vi förklarade hur bussen sett ut
efter hennes anställda.
Hon hade ingen aning om detta då hon gick av på första stoppet.
Det var en märkbart generad chef som bad tusen gånger om ursäkt för det inträffade.
Hon ska omedelbart reglera fakturan på både körning och extrastädningen och enligt henne så ska hon ta tag i detta och se till att alla får reda på detta.

Återstår ju sedan att se om de kommer tillbaka nästa jul.
Bara att lämna detta bakom sig och ta nya tag.
/Magnus

Det skulle jag tro att De gör. Vi hade en sprak ny Integro som blev nerspydd, tom i elementen.
Men de anställda i ena butiken har åkt i tre år nu och det har varit lugnt, trots att jag har kört *S*

Men från mina år med taxi var det minst 1000 kr i fickan vid spyor, en kollega åkte hem med personen med taxametern på och stod och såg på hur föräldrarna sanerade efter sonen, medan det tickade på  8)

bjalle

Citat från: Clabbe skrivet 19 november 2008, 17:30:44 PM
Ja men det kan ju inte vara någon fara att köra Er........
Något att dricka borde väl ha ramlat av lasset  


;D
Det skulle jag tro att De gör. Vi hade en sprak ny Integro som blev nerspydd, tom i elementen.
Men de anställda i ena butiken har åkt i tre år nu och det har varit lugnt, trots att jag har kört *S*

Men från mina år med taxi var det minst 1000 kr i fickan vid spyor, en kollega åkte hem med personen med taxametern på och stod och såg på hur föräldrarna sanerade efter sonen, medan det tickade på  8)

Fast tyvärr får vi gladeligen ta oss till julbordet på egen hand