Tumba 2001

Startat av Bussmicke, 08 mars 2020, 11:16:09 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Mikael T Nilsson

Tack för mycket trevlig dokumentation! Var 6356 stationerad i Eriksberg eller handlar det om en tur som Ösmo eller Ribby hade?
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Bussmicke

Botkyrka hade vid tidpunkten några vagnar. 6364 och 6374 fotograferade jag i Fittja nån vecka senare på 745 och 746 med inte alls lång tid mellan dem.
6352 fanns i Botkyrka för Norsborgs FF, fotad sommaren 2000. Om den var kvar i september 2001 låter jag annan svara på.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Mikael T Nilsson

Intressant! Tack för uppgifterna Micke!
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Bussmicke

På sikt komemr dessa och dess efterträdare till hemsidan.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Joakim Wahlberg

Syns inga bilder här, eller på andra ställen som du postat i början på mars.
Ursprungligen Södertäljebo, numer i Västerås, som är kollektivtrafikintresserad, med störst inriktning på järnväg och spårvägar. Är tågvärd till vardags.

Besök gärna min hemsida, jowahlen.se! :)

Bussmicke

Kan bero på Facebooksgruppen jag inte längre är medlem i som de är länkade från.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.