Neoplan Rymdliner...

Startat av Bussmicke, 13 juni 2007, 00:59:05 AM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.


Simon Bertilsson

Världens utan tvekan läckraste bussmodell. Buss två är snyggast, men egentligen är det en skam att inte lacka den svart med tonade rutor.  ;)

Niclas Rosenius



   Tjusigt värre Micke. Vilken tur du har som sett dessa läckerheter 8)

   //Niclas

Wolfie

En liten fråga:
Jag brukar behöva sitta långt fram i bussen och titta ut framåt för att resan, om den är längre, inte ska bli en plåga. Hur är det med utsikten i dessa bussar, ser passagerare bra ut framåt och funkar vindrutetorkaren som sitter så fint mitt i rutan på ett bra sätt?
Annars gillar jag den här utformningen, det gör att den inte ser ut som alla andra.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Wolfie skrivet 13 juni 2007, 11:14:12 AM
En liten fråga:
Jag brukar behöva sitta långt fram i bussen och titta ut framåt för att resan, om den är längre, inte ska bli en plåga. Hur är det med utsikten i dessa bussar, ser passagerare bra ut framåt och funkar vindrutetorkaren som sitter så fint mitt i rutan på ett bra sätt?
Annars gillar jag den här utformningen, det gör att den inte ser ut som alla andra.

Jag har aldrig åkt Starliner men väl provsuttit den. Och utsikten framåt i en Starliner är utmärkt även om man sitter långt bak.
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Ante

Citat från: Bussmicke skrivet 13 juni 2007, 00:59:05 AM


Fantastiskt trevligt!
På lördag kommer man ju ner och jobbar. Säkert träffar man på dessa läckerheter minst en gång, och får dom på bild minst 10 gånger ;)
Kul också att man nu har fått dit Ekmantexten på 11:an.

/A

Andreas Ljungqvist

Mycket snygga bilder Micke men bussen i sig kan jag inte med..

Henasa

Plockåplan i rymdskeppsmodell.. Den väcker ju uppseende iaf.. men sen vet jag inte..Finns nog bättre och sämre att välja mellan!

Bussmicke

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 13 juni 2007, 08:03:35 AM

   Tjusigt värre Micke. Vilken tur du har som sett dessa läckerheter 8)

   //Niclas

Tur? Det var ren pina..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Milan


Peter Elmheden

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 13 juni 2007, 11:21:21 AM
Jag har aldrig åkt Starliner men väl provsuttit den. Och utsikten framåt i en Starliner är utmärkt även om man sitter långt bak.

Tillskillnad från Scania PB som har värdelös sikt framåt. De har kompenserat det med en kamra som visar på skärmarna
vad som händer framför.

Sundås

Jag gillar verkligen inte utseendet på dessa. De ser fruktansvärda ut ;)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se