KR Trafik, försök till aktuell lista

Startat av Anders Lundén, 24 november 2014, 14:40:28 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MrH

Citat från: Bussmicke skrivet 28 november 2014, 18:28:18 PM
Västerbotten och Södra Hälsingland alltså?
Så Bollnäs blir kvar? Edsbyn?

Precis. Södra Hälsingland = Söderhamn (eget trafikområde), Bollnäs och Edsbyn (som är ett trafikområde med två depåer)

Citat från: Lars-Håkan_E skrivet 28 november 2014, 18:49:22 PM
Tack!  Då var min källa inte ute och cyklade då :-) även om jag fick på skallen för uppgifterna :-)

;D

Citat från: AO skrivet 28 november 2014, 23:25:46 PM
Överlåtelsen av trafiken till VS, rör det bara den trafik KR själva har kört? Eller innebär det att man inte längre kommer använda sig av Stadsbussarna som underentreprenör?

Det innebär, som jag förstått det, den trafik KR Trafik själva kört.

/MrH

Bussmicke

Nån som vet VS Perssonnummer på KR Trafiks bussarna?

Skickat från min SM-T805 via Tapatalk

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Peter Öden

Hej !

KR´s Trafik i Gästrikland är överlåten till VS & Perssons Bussar. Fortfarande går bussarna märkta som tidigare. både inv.nr och ägarmärkning.

Skulle inte Edlunds Trafik i Alunda ta över trafik från KR med ca 10 bussar, och VS & P Östhammar om jag inte tar helt fel.

Mvh Peter Ö

MrH

Citat från: Peter Öden skrivet 13 januari 2015, 17:19:16 PM
Hej !

KR´s Trafik i Gästrikland är överlåten till VS & Perssons Bussar. Fortfarande går bussarna märkta som tidigare. både inv.nr och ägarmärkning.

Mvh Peter Ö

Japp, KR äger bussarna och hyr ut dem till VS Perssons. Oklart om de kommer märkas dubbelt eller hur det blir, återstår att se.

/MrH

MrH

På frågan tidigt i tråden om Alfta, Holmsveden och Lövriset används, så är svaret ja... Alfta: 442, Lövriset: 249. Holmsveden: 437 plus en av 09:orna som jag just nu inte vet vilken det är....

/MrH

Bussmicke

Inte samma sak som i Ljusdal och Hudiksvall. Där verkar KR Trafik inte äga dem. Eller?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Bussarna i Uppland torde tas bort ur listan.
De bussar som rullar i Öregrund och Östhammar, är de överföra på VS Person?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius


   KR 175 = Kristian Larsson 78

   KR 176 = Kristian Larsson 79

   //Niclas