Thygessons nya MAN Lions City A26

Startat av bjalle, 17 juni 2009, 18:12:00 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Möllers


Johan B


bjalle

Citat från: Mattias Möller. skrivet 17 juni 2009, 18:14:07 PM
Västa vad alla ska köra MAN nu  :o

Enda leverantören av 15m (14,7) boggiebussar med gasdrift...

Sundås

Snygga som attan. Gillar de här navkapslarna.
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Möllers


Sundås

Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Möllers

Okey får åka ditt där nån gång med då fotar dessa  :)

Staffan Sävenfjord

Fina bilder på fina bussar. I synnerhet inredningen tycker jag att man fått till bra.
Men hur är det: jag saknar Thygessons 58 och 59 i mina listor. Finns dessa bussar och i så fall vilka fabrikat?
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

bjalle

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 17 juni 2009, 18:20:21 PM
Fina bilder på fina bussar. I synnerhet inredningen tycker jag att man fått till bra.
Men hur är det: jag saknar Thygessons 58 och 59 i mina listor. Finns dessa bussar och i så fall vilka fabrikat?

Är osäkert på om det är MAN eller de inte är tillsatta. Svar återkommer jag med...

Möllers

Tycker Arrivas nya MAN är snyggare dom jag plåtade igår i malmö dom är snyggare i delat ruta tycker jag.



Viktor

riktigt snygg buss. Då måste jag åka ner till Hässleholm och jaga dom. När kommer dom ut i trafik?

Niclas Rosenius


   Sånna här skulle inte vara så dumt att ha här i Uppsala  ;)

   //Niclas

eomer

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 17 juni 2009, 18:20:21 PM
Fina bilder på fina bussar. I synnerhet inredningen tycker jag att man fått till bra.
Men hur är det: jag saknar Thygessons 58 och 59 i mina listor. Finns dessa bussar och i så fall vilka fabrikat?
Biogasbussarna har en nummerserie som ska hållas intakt, det rör sig om totalt 18 st bussar som skall levereras fram till 2012. Vilket då bör bli invnr 60-77.
Invnr 58,59 är således vakanta och reserverade för andra typer av bussar.
//Eomer

eomer

Citat från: Viktor skrivet 17 juni 2009, 18:56:35 PM
riktigt snygg buss. Då måste jag åka ner till Hässleholm och jaga dom. När kommer dom ut i trafik?
De 6 bussar som nu är aktuella ska placeras i Kristianstad för trafik på linjerna 549,558 och 561.
Om du vill vara säker på att fotografera dessa, bör du åka till Kristianstad, Bromölla eller Sölvesborg.
//Eomer