Stenkastning i Malmö

Startat av Admir95, 17 december 2011, 20:59:44 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Admir95

Stenkastning på Linje 141 mot Svedala på Persborg - fattar inte varför nån gör så!

Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Jacob

Särskrivning är en dödssynd!

Tonniiie

6163. Trodde jag såg 6176 :P Då såg jag nog fel.

Admir95


Tonniiie


Admir95

Bara på helgerna ibland med min pappa på trafikledningen men även när det är lov och så, jag går bara 1.ring i gymnasiet inriktning Natur hehe :)

bjorn_k

OT: Vilken är funktionen på den "extra" slang som är kopplad på bussens högra sida? Trodde allt man behövde kom från "handsken" i den vanliga rampkopplingen?

the0fiskis

Citat från: bjorn_k skrivet 18 december 2011, 21:16:05 PM
OT: Vilken är funktionen på den "extra" slang som är kopplad på bussens högra sida? Trodde allt man behövde kom från "handsken" i den vanliga rampkopplingen?
ser ut som en fordons gas slang  :)

Calle

Usch, tråkigt att sådant händer...

Cyklisten

Vad får de för straff egentligen? Skadegörelse och dagsböter eller sabotage i persontrafik (eller vad det nu heter) och samhällstjänst?

Admir95

Gas är det som tankas vid sidan om och framdörrarna kan inte öppnas förrän den luckan är stängd

yngrot

Citat från: Cyklisten skrivet 18 december 2011, 22:01:39 PM
Vad får de för straff egentligen? Skadegörelse och dagsböter eller sabotage i persontrafik (eller vad det nu heter) och samhällstjänst?



Problemet är ju att få tag i de som gör såna här saker
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Dieselsmurfe

Om dom får tag i personerna som gör detta så får dom typ straffet skadegörelse. Säger bara en sak J*vligt omoget och Snorungar.

the0fiskis

Citat från: Admir95 skrivet 18 december 2011, 22:18:14 PM
Gas är det som tankas vid sidan om och framdörrarna kan inte öppnas förrän den luckan är stängd
låter som en smart fuktion  :)