Virtual1s adventskalender 2:a december - Strängnäs - nu med MaxCi! ;-)

Startat av virtual1, 02 december 2007, 16:12:54 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

En dag sent, jag vet, men jag tänkte IAF presentera de resor jag gjort under
året som en liten adventskalender, öppna en resa per dag helt enkelt för er :-)

Alla bilder är inte bra, beroende på vilken kamera jag haft o vilket väder det varit,
men förhoppningsvis glädjer det någon - so here we go...









Möllers

dina bilder blir bättre o bättre hella tiden virtual1  :)

Simon A

Mycket trevligt med Scania bilder, speciellt eftersom dessa modeller är ovanliga här i Uppsala.

//Simon

Karsten

Citat från: Simon A skrivet 02 december 2007, 17:02:49 PM
Mycket trevligt med Scania bilder, speciellt eftersom dessa modeller är ovanliga här i Uppsala.

//Simon

Trevliga bilder tycker jag med, men inte f-n är Lahti 402 en snygg kaross? ;)

Simon A

Citat från: Karsten skrivet 02 december 2007, 19:48:47 PM
Trevliga bilder tycker jag med, men inte f-n är Lahti 402 en snygg kaross? ;)
Både och tycker jag. I vitt inte speciellt snygg, i grönt helt ok tycker jag. Baken ser bättre ut än fronten:P Men Scania har ju gjort snyggare bussar helt klart.

//Simon

virtual1

Tack alla! - o jag anade att du skulle gilla då det var DAB:ar med Möller ;-)

Mattias

http://youtu.be/bPaGkHZBeEw
---------------------
Klicka gärna vidare till min Facebookgrupp: Scania CR Bussar.
https://www.facebook.com/groups/350135515662755/?ref=group_header

virtual1

Citat från: Mattias skrivet 02 december 2007, 22:31:22 PM
Mycket trevligt Scaniasvep! :)

//Mattias

Tack! - O inte en enda MaxCi, då borde nån vara nöjd ;-) - fast nu känner jag att jag inte kan låta bli att skicka in en bonusbild bara för det =)


Bussmicke

Om, du "knyckte" min idé.
Hade tänkt sparka igång en Hjulkalender men då du redan tagit initiativet så tyckte jag det räckte med den.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

bjalle

Trevliga bilder.. Till och med så man känner igen sig på de första bilderna

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 02 december 2007, 22:44:50 PM
Om, du "knyckte" min idé.
Hade tänkt sparka igång en Hjulkalender men då du redan tagit initiativet så tyckte jag det räckte med den.

:-) - vi ser gärna dina bilder Micke, det vet du =) - fast klart jag gärna är lite glad om jag kan vara "unik" med idéen ;-)

Jona

Citat från: virtual1 skrivet 02 december 2007, 22:53:13 PM
:-) - vi ser gärna dina bilder Micke, det vet du =) - fast klart jag gärna är lite glad om jag kan vara "unik" med idéen ;-)

Jag kör Söndagsbilder, KRNI kör sitt tema och du adventskalender. Kul vilka fler teman kan andra börja köra med då?

/J
MVH Filosofen Jona

Patrik

Citat från: Jona skrivet 03 december 2007, 00:04:10 AM
Jag kör Söndagsbilder, KRNI kör sitt tema och du adventskalender. Kul vilka fler teman kan andra börja köra med då?

/J


Om det är intressant så kan jag kanske köra något med bilder från ett län varje dag fram till julafton fr.o.m. imorgon tisdag bara för att visa lite bilder, förra året körde jag sån där kalender med omredigerade bilder från hela landet och det blev ganska populärt.

Bussmicke

Gör gärna det.

Själv vet jag inte om det är någon idé då december redan har börjat, skulle man gjort någon så skulle man börjat från första decemberdagen.  Nu har vi den 3:e
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

En UL-vagn skyltad "Göteborg via Borås". Alltid kul med sånt.  :D
Lahti 402 är inte vacker, men riktiga strålkastare går före design. Jag tar 2 st sådana som flygbussar hit till Umeå tack.  ;)