Välkommen till SvOf:s forum > Svenska Omnibusföreningens forum

Uppdatering av forumet!

<< < (3/24) > >>

mil:

--- Citat från: riiga skrivet 08 januari 2012, 12:56:00 PM ---Kommer det finnas möjlighet att välja det gamla temat? Det nya gör det mycket jobbigare att se vem som startat en tråd, då trådskapare inte hamnar i en egen kolumn.  :-\

--- Slut citat ---

Är ju hur lätt som helst att se veem som skapat tråden då det står i klartext under ämmnet ju

bussgrabben:
Just nu går det inte längre att lätt se vilka trådar man läst och inte. Förut skilde sig länkfärgerna åt, men inte längre.

mil:

--- Citat från: bussgrabben skrivet 08 januari 2012, 16:03:01 PM ---Just nu går det inte längre att lätt se vilka trådar man läst och inte. Förut skilde sig länkfärgerna åt, men inte längre.

--- Slut citat ---

Jag kan det för de som jag läst står det inte en organge blaffa med ordet nytt bakom

Staffan Sävenfjord:

--- Citat från: yngrot skrivet 08 januari 2012, 13:26:55 PM ---Nya är ju lite modernare men iaf på min gamla 19tumskärm syns inte hela bilder längre..

--- Slut citat ---

Det beror på bildstorleken. Ingen ändring har gjorts angående detta. Är bilden för bred för att synas kan man scrolla längst ned i inlägget.

yngrot:
På något sätt är forumet lite mindre i skärmen nu  än det var förr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion