Huvudmeny

Rosa bussarna

Startat av americantruck, 12 januari 2010, 21:16:49 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

americantruck

Hallå!

Jag undrar om det är någon här inne som har bilder på dessa rosa bussar som man kan åka till afrika med, var populärt förr i alla fall, om någon har det så skulle ni ju gärna kunna lägga upp dom bilderna här

nimbra

Jag har en hel del sådana, dottern och svärsonen har kört några resor, svärsonen är just nu i Afrika.










j-a

Den här står uppställd bredvid Rv 71 i Malungsfors sedan några veckor,brukar stå en rosa buss där varje vinter

americantruck

Tack för bilderna, dom var riktigt fina :) jag har funderat på att åka med dom, är det någon som kanske har bilder på hur dom ser ut inuti?  :)

michael k

latjo bussar
kina med frontmotor?

nimbra

Bilderna som jag lade ut är helt nya Scania som är påbyggda i Kenya tror jag att det var eller Tanzania

Danne B.

Rosa Bussarna... Dom vore faktiskt skoj att åka (eller för all del köra!)! :)

//Danne

jocke

Jag har haft funderingar på de där, men känner att man inte riktigt vill åka själv, o har ingen som vill slänga ut 25K i min bekantskapskrets för de :P
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Peter A

Citat från: jocke skrivet 15 januari 2010, 03:15:04 AM
Jag har haft funderingar på de där, men känner att man inte riktigt vill åka själv, o har ingen som vill slänga ut 25K i min bekantskapskrets för de :P

Det är bara att åka själv, det gjorde jag första gången och tror aldrig jag har haft så roligt...
Har en knippe bilder på rb-bussar, men hittar ingen knapp för att lägga till bilder....

americantruck

Dom hade varit roliga att se  ;D Säkert någon vänlig användare som kan hjälpa dig med hur man lägger upp bilder   :)

Kent Skoog

Citat från: americantruck skrivet 12 januari 2010, 21:16:49 PM
Hallå!

Jag undrar om det är någon här inne som har bilder på dessa rosa bussar som man kan åka till afrika med, var populärt förr i alla fall, om någon har det så skulle ni ju gärna kunna lägga upp dom bilderna här

En bild på "Gullan" i Malungsfors.


Peter Öden

Hej !

KPM 127 är en Sc BF 111S VBK/600 från 1981, ägdes ursprungligen av Skön-Timrå
Omnibussar i Timrå !

Mvh Peter Ö