Nettbuss Stadsbussarna i Gävle - inv nr?

Startat av Fredrik Gelin, 03 juni 2023, 18:37:28 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredrik Gelin

Jag hittade en bild på hårddisken som tyvärr lämnar en del övrigt att önska, men då jag inte verkar ha fler bilder på denna individ skulle jag behöva lite hjälp att identifiera den.


Det rör sig om en av Nettbuss Stadsbussar i Gävle och bilden är tagen nionde september 2017.
Kan någon bidra med inventarienummer på denna då jag tyvärr inte lyckats uttyda regnumret pga rörelseoskärpa?
Jag tänker att Peter eller någon annan Gävlebo kanske kan identifiera den via stripningen för ABF.

Bernt Talbrant

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 03 juni 2023, 18:37:28 PMJag hittade en bild på hårddisken som tyvärr lämnar en del övrigt att önska, men då jag inte verkar ha fler bilder på denna individ skulle jag behöva lite hjälp att identifiera den.


Det rör sig om en av Nettbuss Stadsbussar i Gävle och bilden är tagen nionde september 2017.
Kan någon bidra med inventarienummer på denna då jag tyvärr inte lyckats uttyda regnumret pga rörelseoskärpa?
Jag tänker att Peter eller någon annan Gävlebo kanske kan identifiera den via stripningen för ABF.


Står det inte CFA014? I så fall nr 219.

Fredrik Gelin

Det låter rimligt.
Tack för hjälpen!
/Fredrik

Skickat från min SM-G981B via Tapatalk