Busslink 5007 i Råstaland..

Startat av Bussmicke, 16 januari 2009, 22:19:06 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Robert Brink

179:an hela dagen på Onsdag! Stor chans till en Maxci då... ???

//R

Nico


Nääh, i det fallet är det nog ganska kört. Får väl hoppas att torsdagen eller fredagen innebär andra chanser.  ;)
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Robert Brink


Och idag så fick man äntlligen köra en riktig buss igen på Råsta 8)! 505 och 540 med samma buss från 14:30 till 18:30! Den är inte bara gammal, går riktigt bra oxå!   
Bilden tagen med mobil i grått tråkigt väder...           

                       


//R

Bussmicke

Grattis, detta gjorde väl din dag..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Robert Brink

Jo, jag var ganska nöjd! :) Fick lite hjälp av en skribent med att får rätt buss..., men det är inte många tjänster i Råsta som man kör samma vagn från start till stopp på....

Nu kan Söderhallen skicka några fler Maxci till Råsta, så kan dom få några Omnicity(2750 bla) av oss...

//R

Ivo

Citat från: Robert Brink skrivet 27 januari 2009, 08:42:47 AM
Jo, jag var ganska nöjd! :) Fick lite hjälp av en skribent med att får rätt buss..., men det är inte många tjänster i Råsta som man kör samma vagn från start till stopp på....

Nu kan Söderhallen skicka några fler Maxci till Råsta, så kan dom få några Omnicity(2750 bla) av oss...

//R
:) Nädu omnicity får Råsta behålla och Söderhallens omnicity har Hornsberg fått så nu är det bara att vänta på att skicka volvo skräpet  ;D
Ivo