En Kristianstadslackad Wiima [Bild]

Startat av bjalle, 25 maj 2007, 17:25:17 PM

0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.

bjalle


Andreas Ljungqvist


Erol

Får hålla med Andreas om att det är en trevlig bild, ska se om jag har en vinterbild på den själv.

bjalle


Erol

Hittade min vinterbild men är ej så nöjd med den


bjalle

Citat från: Erol skrivet 25 maj 2007, 18:54:10 PM
Får hålla med Andreas om att det är en trevlig bild, ska se om jag har en vinterbild på den själv.

Tackar så mycket
Hade varit kul att se..
Har provat att ändra bildstorleken till 900x625 inkl bildtext numera....tycker själv det ser lite mer levande ut och inte så stelt...vad tycker ni andra?

djth

Till skillnad från på vissa andra forum verkar bildstorleken inte ställa till några problem här... Även om jag med min skärm bara får se de 800 pixlarna längst till vänster. Får man se mer om man har en annan skärminställning?

Bra forum!

Andreas Ljungqvist

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 25 maj 2007, 18:57:08 PM
Tackar så mycket
Hade varit kul att se..
Har provat att ändra bildstorleken till 900x625 inkl bildtext numera....tycker själv det ser lite mer levande ut och inte så stelt...vad tycker ni andra?


Jo det går bara att hålla med mina nyredigerade blir 900x620 o de känns mer vidvinkel o livaktigt..


bjalle

Citat från: djth skrivet 25 maj 2007, 18:58:25 PM
Till skillnad från på vissa andra forum verkar bildstorleken inte ställa till några problem här... Även om jag med min skärm bara får se de 800 pixlarna längst till vänster. Får man se mer om man har en annan skärminställning?

Bra forum!

Svar JA

bjalle

Citat från: Andreas Ljungqvist skrivet 25 maj 2007, 18:59:22 PM
Jo det går bara att hålla med mina nyredigerade blir 900x620 o de känns mer vidvinkel o livaktigt..



Det är ju tack vare dig som jag har ändrat.
Det tipset tackar vi för.  ;)

//Björn

Andreas Ljungqvist

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 25 maj 2007, 19:01:36 PM
Det är ju tack vare dig som jag har ändrat.
Det tipset tackar vi för.  ;)

//Björn

Och det är tackvare Milan som jag ändrat så han ska ha tack han me...


bjalle

Citat från: Andreas Ljungqvist skrivet 25 maj 2007, 19:05:10 PM
Och det är tackvare Milan som jag ändrat så han ska ha tack han me...



Just det...det har du rätt i ja...ja då får jag ta och Tacka Milan också för det tipset.

//Björn

Milan

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 25 maj 2007, 19:06:28 PM
Just det...det har du rätt i ja...ja då får jag ta och Tacka Milan också för det tipset.

//Björn


Tack gubbar, jag hjälper gärna till med redigering etc :)! Era bilder har blivit mycket bättre på sistone, ni ligger och utvecklas på samma plan. Tävla inte bara ;)

//Milan

bjalle

Citat från: Milan skrivet 25 maj 2007, 19:18:03 PM

Tack gubbar, jag hjälper gärna till med redigering etc :)! Era bilder har blivit mycket bättre på sistone, ni ligger och utvecklas på samma plan. Tävla inte bara ;)

//Milan

Tävla..knappast...jag gör detta för det är roligt och inte för att tävla och tror mig veta att det är likadant för Andreas också

Andreas Ljungqvist

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 25 maj 2007, 19:21:31 PM
Tävla..knappast...jag gör detta för det är roligt och inte för att tävla och tror mig veta att det är likadant för Andreas också

Tävla nej, inte en gång.. Roligare att hjälpas åt..