Swebus Björknäs i sommar

Startat av Karsten, 17 juni 2007, 20:05:29 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredde

Där ser man...  ;D Fler som väljer bort dessa "via"-destinationer....

/Fredde

Fredde

Extremt.. Dom frågar om man kör till Sickla, sen blir dom bra förvirrade när det finns 4-5 hållplatser att välja på. Detsamma gäller på linje 403.

/Fredde

Jonatan

Citat från: Fredde_J skrivet 21 juni 2007, 00:03:29 AM
Extremt.. Dom frågar om man kör till Sickla, sen blir dom bra förvirrade när det finns 4-5 hållplatser att välja på. Detsamma gäller på linje 403.

/Fredde

Mmm. Sickla industriväg känns som att man kan ta bort. Men annars är de andra ganska väl placerade och använda. Tallbacken (finns bara mot Slussen) kanske borde ryka också. / J

Karsten

Citat från: Fredde_J skrivet 21 juni 2007, 00:02:03 AM
Där ser man...  ;D Fler som väljer bort dessa "via"-destinationer....

/Fredde

Ja, i de fall där de inte fyller någon större funktion. Däremot är det helt otroligt korkat att det inte längre går att skylta "via Boo gård" på 414. Att den linje som tar längst tid till Orminge C är den som tydligast skyltas "Orminge C".

Karsten

Citat från: Jonatan skrivet 21 juni 2007, 00:06:06 AM
Mmm. Sickla industriväg känns som att man kan ta bort. Men annars är de andra ganska väl placerade och använda. Tallbacken (finns bara mot Slussen) kanske borde ryka också. / J

Snälla! Ta tillbaka er 401a!!!!

Karsten

Citat från: Fredde_J skrivet 21 juni 2007, 00:03:29 AM
Extremt.. Dom frågar om man kör till Sickla, sen blir dom bra förvirrade när det finns 4-5 hållplatser att välja på. Detsamma gäller på linje 403.

/Fredde

Och egentligen ska de till Nacka stn.

Fredde

Ja, där ser man ju inte om det står någon förrän man är precis framme vid hållplatsen. Länge sen jag hade någon med därifrån...

Men det är fler hållplatser dom borde justeras på andra linjer...

Haha, ja det är ju egentligen vad dom har tänkt sig.. Tänk om det där med att planera sin resa lite innan kunde rota sig i folk... men det är nog svårt...

/Fredde

Jonatan

Citat från: Lars Ödlund skrivet 21 juni 2007, 00:10:37 AM
Sickla Industriväg är en hpl som används mot rusningsriktningen vardagar, jag skulle nog föra upp Dammtorp på listan istället, Tallbacken kan jag dock hålla med om.

//Lars


Jo det har du rätt i att den används ibland. Men inte av särkilt många och de tycker jag gott och väl kan gå upp eller ner för backen, är det cirka 200 meter kanske?

Citat från: Karsten skrivet 21 juni 2007, 00:08:19 AM
Snälla! Ta tillbaka er 401a!!!!

Hemskt gärna. Jag har inget emot 3 varv 401 med en bra buss. Vi tar gärna era turer med 401 mellan rusningarna också så vi får lite med trafik då.  :D / J