Tack Hans och Christian

Startat av Lars Ödlund, 20 april 2011, 14:44:14 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lars Ödlund

Då Hans och Christian igår avgick som moderatorer/adminstratörer/kvastar (stryk det som ej önskas) tycker jag som fd moderator och vanlig skribent att det är på sin plats med ett stort tack till er.

//Lasse

Peter L

Instämmer med föregående talare. Stort tack!  :D

Carl Eric

Stort tack absolut!


Däremot så finns det ju nu bara 4 administratörer kvar, vilket jag tycker är alldeles för få! Jag har sett dagens administratörer, inte klaga utan mer påpeka att det är mycket jobb att göra, och därför så tycker jag att det behövs blir administratörer!


Bara min personliga åsikt!


MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

bussfan

det håller jag med om annars tackar jag Hans och Christian

admin


Självklart ett stort tack till både Christian och Hans för deras insats. Orsaken till att vi inte berättat detta direkt är att flera andra ändringar, ny administratör är t.ex. på väg in, troligen kommer att ske ganska snart. Det var väl mest så att det var tänkt att allt skulle meddelats mer eller mindre samtidigt. 

Bussföraren

Citat från: admin skrivet 21 april 2011, 10:50:06 AM
Självklart ett stort tack till både Christian och Hans för deras insats. Orsaken till att vi inte berättat detta direkt är att flera andra ändringar, ny administratör är t.ex. på väg in, troligen kommer att ske ganska snart. Det var väl mest så att det var tänkt att allt skulle meddelats mer eller mindre samtidigt. 

Ja det verkar ju hända en hel del, förutom detta synes ju TS ha lämnat forumet också ???

Vad är det för förändringar på gång i det tysta som leder till dessa reaktioner bland tidigare och befintliga drivkrafter för forumet?

jocke