Huvudmeny

Bilmupperi 1.2

Startat av Bussmicke, 03 maj 2009, 09:43:36 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Jo den var så vacker ner den kom där,Jo håller med dom blir bättre man spar massor tid med.



fontheking5

Ford Capri med en lite annorlunda husvagn efter sig , som består av 2 ihopsvetsade Ford Capri bilar .  :)

fontheking5

Toyota FJ Cruiser , en ovanlig fågel på den svenska marknaden . En modell som inte säljs i Europa genom Toyota men som finns tillgänglig genom privatimport och speciella firmor som Exclusive Cars utanför Stockholm. Bilden är tagen på Sofiero Classic 2007 . Firman som ställde ut den var Auto Classica i Ystad om jag inte missminner mig

Möllers


fontheking5


Ersa

Citat från: fontheking5 skrivet 20 juli 2009, 13:28:16 PM
Chrysler Prowler  :D


Trevlig bil, bild och framför allt bildstorlek. Äntligen ser man hela bilden! :)
Nummerskylten skulle vara kul på en remake av en Batmobil :P

Jobergg

Citat från: Mattias Möller. skrivet 19 juli 2009, 22:27:18 PM



Jag funderar på den där Impala -58, "Coneribl" är det nån av transportstyrelsens förkortningar för convertible?

Jobergg


fontheking5

Citat från: Jobergg skrivet 21 juli 2009, 11:19:57 AM
Det sitter en V12 motor i Lincoln Tudor -37:an.
Den har jag sett på ett antal bilträffar, har ett antal bilder på den . Du har rätt om att det sitter en V12 i den , tror också att det var ett reportage om den i någon tidning för ett tag sedan  :)

fontheking5

Fler bilder på Lincoln Zephyr V12 an från 1937 .  :)
Denna bilden är tagen i Eslöv på Old West 2009.

Denna bilden togs i Ronneby på Nostalgia Festival 2009 .

fontheking5

Citat från: Verspieder skrivet 21 juli 2009, 05:12:03 AM
Trevlig bil, bild och framför allt bildstorlek. Äntligen ser man hela bilden! :)
Nummerskylten skulle vara kul på en remake av en Batmobil :P
Tack , ja jag har gått ner nu i bildstorlek och länkar alla bilder från Photobucket , inann länkade jag i från garaget.org och då blev bilderna för stora tyvärr men just då krånglade photobucket . Men nu fungerar det igen .  :)

fontheking5

Annorlunda Mini som kom förbi idag , tyvärr var jag lite för snabb med kameran och bilen kom lite långt bort .

Möllers

Tack fick man ett svar vad det var för bil som var på sabben först trodde jag det var en Ford då var det en Lincoln Tudor  :)
Idag ska jag göra nytt försök cykla till E6an gör det ner jag har ätid cykla kl 1800 ska plåa snygga bilar då om det kommer några den tiden jag är där ;D

Möllers


fontheking5

Sygga bilder Möller . Denna var för himla grym , tror att det är en Ford men är inte säker på det .

Du har tur du ! :) ;D, en sådan Mustang har varit en dröm länge . Shelby GT-H mustangerna är grymma . Snyggaste färgsättningen på någon Mustang . Även om jag föredrar dom gamla Shelby GT350-H från 60 talet  :)